סיקור Monday Night RAW 29.8.16

"ניו דיי" נעזרו בחבר חדש כדי לגבור על גאלוס & אנדרסון, מערכה נוספת בסדרת הטוב מ-7, פול היימן ממשיך לשחק באש בפני האחראים על פרנסתו ותפנית מפתיעה בקרב האליפות האוניברסלית. פרק שגרתי לחלוטין (על פניו) של RAW מיוסטון, טקסס הסתיים בצורה שהשאירה את כולם בהלם.

התוכנית נפתחה עם המתמודדים שילחמו בהמשך בקרב מרובע על אליפות ה-WWE האוניברסלית, שהסתבר להיות קרב הדחות, כאשר קורי גרייבס מארח את הארבעה לשיחה על סיכויהם לזכות בתואר. סת' רולינס, קווין אוונס וביג קאס נותנים כל אחד את הטיעון שלו לגבי הסיבות בגללן הם יהיו אלה שיקטפו את החגורה וכשמגיע תורו של רומן ריינס, "ה-בחור" העדיף מעשים על דיבורים. ריינס החל בקטטה שהפכה לתגרה המונית שבסופה הוא נשאר לבד בזירה עם האליפות ושלח רמז ברור לגבי כוונותיו לסוף הערב.

uc
ארבעת הטוענים לכתר האליפות. מפגש תרבותי שהפך מהר מאוד לכאוס (האתר הרשמי של ה-WWE)

כריס ג'ריקו ניצח את נוויל כתוצאה מהכנעה
נוויל פגש את האיש שעלה לו בשבוע שעבר בהפסד לקווין אוונס בקרב ההעפלה אל מאבק האליפות האוניברסלית, אך לא הצליח לנקום כש-Y2J לכד אותו ב"וולס אוף ג'ריקו" והכניעו בדרך לניצחון בהתמודדות.

ניה ג'קס ניצחה מתחרה מקומית

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סאמי זיין ניצח את ג'ינדר מאהל
זיין התאושש מהפציעה בקרסול שספג כשנילחם מול סת' רולינס בשבוע שעבר וניצח את ג'ינדר מאהל עם "הלובה קיק" מהדהד.

"ניו דיי" וביילי ניצחו את גאלוס & אנדרסון ודיינה ברוק
אחרי הופעת הבכורה המחודשת שלה ברוסטר הראשי, החלה ביילי להכיר חברים חדשים ופגשה מאחורי הקלעים את אלופי הזוגות. דיינה ברוק הגיעה להתעמת עם אלופת הנשים של NXT לשעבר, אבל "ניו דיי" הזכירו לה שהיא זו שהפסידה לביילי בשבוע שעבר ודיינה איימה לערב את לוק גאלוס וקארל אנדרסון. "חדי הקרן" לא נרתעו והזמינו אותה יחד עם גאלוס & אנדרסון לפגוש אותם בזירה כשאליהם תצטרף חברתם החדשה, ביילי. לקראת הסיום התעמתו ביג E וקופי קינגסטון עם אנדרסון וגאלוס מחוץ לזירה ואיפשרו לביילי לנצח בקרב עם "ביילי טו בלי" על דיינה.

שיימוס ניצח את סזארו בקרב #2 בסדרת הטוב מ-7 כתוצאה מהכנעה
"הלוחם הקלטי" ממשיך לצבור מומנטום ביריבות עם "הסופרמן השוויצרי": לאחר הניצחון על סזארו בקרב הראשון בסדרה ב"סאמרסלם", שיימוס מנצח פעם נוספת ועולה ל-2:0. האירי השליך את סזארו על עמוד פינת הזירה וניצל את הפגיעה בגבו להגברת עוצמת ה"קלובר ליף", לו נכנע בזריזות מנהיג ה"סזארו סקשן" ונכנס לפיגור כפול בסדרה.

cesaro
רגע הפציעה של סזארו. במרחק שתי תבוסות מהפסד בסדרה (האתר הרשמי של ה-WWE)

ברון סטרואומן ניצח מתחרה מקומי

סטפני מקמהון הגיעה לזירה במטרה להתייחס למעשיו של ברוק לסנר בסיום מאבקו מול רנדי אורטון ב"חגיגה הגדולה של הקיץ" ולהשלכות שיש למעשים אלו. פול היימן מצטרף אל סטפני, מציין את זה שב"סאמרסלם" לסנר ניצח ל-RAW ביריבות נגד "סמקדאון" ומדבר על הערך שיש ל"חיה" עבור התוכנית. היימן מתנדב לשלם את הקנס שהוטל על ברוק בעקבות מעשיו על סך 500 דולרים, אבל עושה זאת בהתנשאות כשזורק לרצפה שטרות של דולר אחד. סטפני לא אהבה את המחווה, הסכימה שאכן יש ללסנר ערך חשוב למותג, אך עם זאת תהתה איזה ערך יש לפול היימן ורמזה שאין לה בעיה לפטר אותו. המנג'ר האגדי יודע שהוא וברוק זו עסקת חבילה ושסטפני לא תרצה לאבד את האטרקציה המרכזית של התוכנית, ממשיך בשלו ומציע לממונה על RAW לקבל את תשלום הקנס ואת ההתנצלות וסטפני נאלצת להסכים. היימן הערים על המערכת בפעם זו, אולם מה יהיה בפעם הבאה שהנושא יעלה?

דארן יאנג ניצח את טייטוס אוניל
אחרי שאוניל תקף את בוב בקלאנד ואת יאנג בשבוע שעבר, נמשכה היריבות בין חברי ה"פריים טיים פליירז" לשעבר והם ניפגשו לקרב. דארן מנצח עם גילגול והצמדה מאחור, אבל בזמן החגיגות טייטוס תוקף שוב את המורה ותלמידו, מה שאומר ש"פיוד" חסר תועלת זה עוד ימשך.

קווין אוונס ניצח את ביג קאס, רומן ריינס וסת' רולינס בקרב הדחות מרובע וזכה באליפות ה-WWE האוניברסלית
אחרי הסגמנט בתחילת התוכנית, שודרו במהלך הערב קטעים עם משתתפי הקרב המרובע לקראת האירוע המרכזי. בוידאו של ריינס, בדיוק כמו בפתיחה, הוא לא דיבר וזה מהלך נכון שנועד להסיט מהחיסרון הגדול שלו שהוא יכולות ה"פרומו" של ריינס. לאחר ערב בינוני וחסר תוכן הגיע סוף סוף הקרב שכולם חיכו לו. האנדרדוג בהתמודדות, ביג קאס, הודח ראשון אחרי "פרוג ספלאש" של קווין אוונס. כשנשארו רק שלוש, רומן ריינס נותן "סופרמן פאנץ'" לאוונס מחוץ לזירה ו"ספיר" לסת' רולינס כשלפתע מגיע טריפל H ומבצע "פדיגרי" על ריינס. HHH מכניס את ה"ביג דוג" לזירה, רולינס מצמיד אותו ומביא להדחתו. "דה גיים" מכניס גם את KO לזירה, עוזר לסת' לקום, אך כשכולם בטוחים שטריפל H לוקח את רולינס יד ביד אל הניצחון, הוא נותן לו "פדיגרי" ומפלס את דרכו של ה"פרייזפייטר" לתואר. קווין אוונס מצמיד את רולינס וזוכה באליפות ה-WWE האוניברסלית! טריפל H שלא נראה מאז שהפסיד לרומן ריינס ב"רסלמניה" 32, חזר וחזר בגדול. סטפני מקמהון, מיק פולי, הקהל ואפילו אוונס עצמו-כולם נשארו המומים. מה יהיה הצעד הבא של ה"קינג אוף קינגס"? מה תהיה תגובתם של סטפני ופולי? לאן ממשיך מכאן ריינס? האם סת' רולינס הפך ל"בייביפייס"? מי יהיה יריבו הראשון של אוונס על האליפות? כל כך הרבה שאלות שאת התשובות עליהן נקבל רק עם הזמן, אין ספק שה-WWE הבריקו כאן וגרמו לכך שבשבוע הבא כולם יהיו דבוקים למסך בסקרנות.

koth
טריפל H מפתיע את כולם ו"מכתיר" את האלוף החדש (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית