ראש לשועלים-על ההכנות של לסטר סיטי לעונה החדשה

אומרים שיותר קשה להישאר בפסגה מאשר להגיע אליה ולכן אין ספק שללסטר שהפתיעה את העולם עם אליפות היסטורית מצפה משימה קשה הרבה יותר מאשתקד. אין הרבה סיכויים שזה יקרה,אבל אחרי העונה האחרונה אף אחד לא יספיד את השועלים בלי לתת להם הזדמנות לשחזר את ההצלחה.

אחת המשימות הקשות שעומדות בפני קבוצה קטנה שהצליחה, היא להשאיר את הבסיס שהוביל אותה לשם. בדרך כלל מועדונים גדולים מפתים שחקנים בעזרת כסף, רק שבפרמייר ליג בזכות הסכם השידור החדש, הסיפור שונה.
ללסטר אין את המשאבים של סיטי, יונייטד או צלסי, אבל הזכייה בפרמייר ליג הכניסה לה סכום אדיר של 170 מיליון ליש"ט שהפך אותה מיידית לאחד מ -30 המועדונים העשירים בעולם. לסטר יכולה להרשות לעצמה להשוות כמעט כל הצעה שתגיע לאחד מהכוכבים שלה, מה שיעמיד את השחקנים בפני דילמה, האם לעבור למועדון גדול באמת או להמשיך לעשות את הבלתי יאומן בלסטר.
לפחות אצל שחקן אחד אנחנו כבר יודעים את התשובה וזהו נ'גולו קאנטה שהחליט לעזוב את לסטר (שתקבל עליו 35 מיליון אירו) ולהצטרף לפרויקט של אנטוניו קונטה בצלסי. שם חם נוסף שהמועדונים הגדולים כבר לוטשים עיניים לכיוונו הוא מאחרז. ההחלטה שמאחרז ייקח נראית קריטית לעתיד המועדון.

עזב לצ'לסי, קאנטה (The Sun)
עזב לצ'לסי, קאנטה (The Sun)
הסיבה המרכזית היא שמאחרז הוא שחקן מגוון, שיודע להתמודד גם מול הגנות נסוגות, דבר שלסטר תהיה חייבת לדעת לשחק מולו בעונה הבאה וכרגע נראה שחוץ ממנו אין שחקן נוסף בסגל שיודע לעשות זאת. למצוא שחקן שיכולתיו באות לידי ביטוי גם בסגנון משחק של מתפרצות וגם במשחק עומד זה משימה קשה ונראה שעזיבה שלו תותיר בור מקצועי ענק.
גם שמו של ורדי נקשר בתחילת הקיץ למעבר אפשרי, שוונגר רצה יותר מכולם לשים עליו את ידו אך ורדי המצויין החליט להישאר במועדון ומנע מאוהדי לסטר מפח נפש.

גם יעזוב? ריאד מאחרז (The Sun)
גם יעזוב? ריאד מאחרז (The Sun)
בינתיים בלסטר גם עובדים על חיזוק ולא פוחדים לבזבז ולשבור את שיאי העברות של המועדון בשביל לשחזר את ההצלחה מאשתקד.
המחליף של קאנטה נבחר להיות נמפאליס מנדי בן ה-24 המכונה ״פאפי״ שהגיע מניס תמורת 15 מיליון אירו ויביא פאן יצירתי לקישור של האלופה. אחמד מוסא (23) הגיע מצסק"א תמורת 16 מיליון אירו וישלים עם ורדי את החוד המהיר בליגה.

נמאפליס מנדי, יהיה קשה להיכנס לנעליו של קאנטה (The Guardian)
נמאפליס מנדי, יהיה קשה להיכנס לנעליו של קאנטה (The Guardian)
לסטר מבינים כי השתתפותם באלופות בשנה הבאה מצריכה ספסל איכותי וכן הם החליטו לרכוש בדומה לקבוצות גדולות אחרות שוער נוסף ברמה גבוה והנחיתו את רון-רוברט צ׳ילר תמורת 2.5 מיליון מהאנובר הגרמנית. גם הבלם הספרדי לואיס הרננדס (27) הגיע בהעברה חופשית מספורטינג חיחון וישמש כגיבוי לווס מורגן ורוברט הות המצוינים.
לסטר חייבת להמשיך ולהתחזק ונראה כי הבעיה הגדולה כרגע בסגל שלה היא הבור שהותיר קאנטה שהיה העוגן ההגנתי של הקבוצה, בור שמנדי לא אמור למלא. בנוסף, הצטרפותו של מוסא לקבוצה תהפוך  אותה למהירה עוד יותר ממה שהיא הייתה, אך היא זקוקה לשחקן נוסף חוץ ממאחרז שיודע לשחק נגד הגנות צפופות.
אם זה לא מספיק,הגיעה העזיבה של הסקאוט הראשי של המועדון סטיב וולש, שאחראי בין היתר לגילוי מאחרז וורדי, לאברטון. אם לסטר רוצה להתמודד גם השנה על אליפות היא צריכה למצוא פתרונות לבעיות בסגל ולעבות אותו במספר שחקנים נוספים.
בפעם האחרונה שראניירי היה צריך להתמודד עם אתגרים כאלו זה נגמר באליפות היסטורית, אך האם הוא ישחזר את ההצלחה?נראה שזה תלוי במוריניו ופפ הרבה יותר מאשר בו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שחקני לסטר חוגגים אליפות, ישחזרו? יהיהו בטופ? או שזוהי הבלחה חד-פעמית? (The Sun)
שחקני לסטר חוגגים אליפות, ישחזרו? יהיהו בטופ? או שזוהי הבלחה חד-פעמית? (The Sun)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort