עלו על הגל

מכבי תל אביב שוב לא הרשימה במיוחד ונזקקה פעם נוספת לשער מאוחר כדי לעלות שלב. בשבוע שעבר יוסי בניון הציל את הצהובים עם שער בדקה ה-90, הפעם היה זה וטראן אחר, הקפטן גל אלברמן המצוין, שהבקיע שער נהדר בדקה ה-86 שהבטיח עלייה עבור מכבי.

על אף שתיקו ללא שערים היה מעלה את מכבי, כמובן שהמשחק נפתח בלחץ מסיבי של התל אביבים על שערה של קאירט, מכבי חיפשה את טל בן חיים בכל הזדמנות בגלל יתרון המהירות המובהק שיש לו, וכבר בדקה הרביעית זה השתלם לה, כדור ארוך ומדויק של מדוניאנין הגיע לקיצוני בצד שמאל, שעבר את המגן שלו בקלות ושיחרר בעיטה חזקה לפינה הקרובה שהכניעה את שוער הקזחים, פלוטניקוב.

מכבי המשיכה לשלוט ובדקה העשירית זה שוב בן חיים שמלהטט באגף, הפעם הבעיטה שלו לא מספיק חדה, למרכז השער, פלוטניקוב הודף טוב.

בדקה ה-18 התקפה ראויה ראשונה של קאירט, מהלך מצוין של ארשבין הותיק (הטוב בשחקני קאירט) שמצא את אזבדו הקשר הצ׳יליאני שבעט חזק, ראיקוביץ׳ במקום.

דקה 29 מהלך גדול של ארשבין שמסתובב על ריקן, מתקדם ובועט מצוין, סנטימטרים מהקורה. ראיקוביץ׳ אפילו לא זז.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 32, שוב בן חיים פורץ בשמאל, הפעם הבעיטה שלו מעל המשקוף.

דקה 36, ארשבין שוב מלהטט, הפעם בצד שמאל, מצליח להשכיב את אלברמן, חותך לאמצע ועובר את בן חיים כאילו הוא לא קיים, אבל הבעיטה שלו נעצרת אצל ראיקוביץ׳ המצוין. מזל גדול למכבי.

ארשבין. מכבי לא הצליחה לעצור אותו (ynet)
ארשבין. מכבי לא הצליחה לעצור אותו (ynet)

לקראת המחצית מכבי שוב הגבירה את הלחץ, הפינג פונג בין בן חיים לארשבין נמשך – הסילון הישראלי שוב עובר את המגן שלו בצד שמאל, עובר גם את טימושצ׳וק, מצליח לשחרר בעיטה טובה אבל ארסו חוסם אותה ברגע האחרון. עוד לפני הירידה למחצית, תרגיל קרן גדול של מכבי מסתיים בהרמה של מדוניאנין אל הראש של נוסא שפוגש רק את המשקוף. שוב הניגרי סובל מחוסר מזל, 0-1 לצהובים במחצית.

בן חיים מבקיע את ה0-1 (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
בן חיים מבקיע את ה0-1 (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

במחצית השניה מכבי נרדמה קצת, הניעה את הכדור בעיקר לרוחב ולא סיכנה את השער.

דקה לאחר פתיחת המחצית, כדור חופשי של איסאל מ-22 מטר עלה גבוה מעל השער.

דקה 57, מבצע אישי ענק של דור מיכה, שמסבסב חצי משחקני קאירט, ממשיך לדהור כמעט עד הרחבה ומשחרר כדור טוב שפוגע רק ברשת החיצונית. מבצע ענק של הקשר המוכשר.

מיכה. היה קרוב לכבוש שער ענק (ONE)
מיכה. היה קרוב לכבוש שער ענק (ONE)

דקה 64 הלחץ הקזחי גם מניב שער, כדור קרן של איסאל נוחת על ראשו של ז׳ראר גוהו שבאין מפריע נוגח לרשת של ראיקוביץ׳. כיסוי לא טוב של דור פרץ. 2 דקות לאחר מכן, שוב הקזחים מנסים לכבוש, הפעם לונין עם בעיטה שטוחה שנעצרת אצל ראיקוביץ׳.

בדקה ה76 מכבי מתעוררת, בעיטה של מדוניאנין מ30 מטר הולכת מעל השער. בדקות האלה המומנטום התהפך ומכבי הייתה זו ששלטה ולחצה. דקה 82, כדור גדול של מדוניאנין נוחת על רגלו של אורלנדו סה שמ4 מטר מחמיץ ברשלנות. החמצה גדולה של החלוץ הפורטוגלי.

בדקה ה-86 הגיע השער המיוחל והמכריע, ניסיון הרמה של מדוניאנין נהדף ע"י ההגנה הקזחית והגיע היישר לרגלו של הקפטן גל אלברמן, שבעט חזק מהאוויר פנימה. שער גדול וחשוב של הקפטן החדש של מכבי. אולי השחקן הכי חשוב של הצהובים כרגע.

אלברמן חוגג את שער הניצחון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
אלברמן חוגג את שער הניצחון (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

בדקות האחרונות קאירט ניסתה ללחוץ, פיליפנקו נכנס במקום מדוניאנין בכדי לתגבר את ההגנה, מכבי נלחצה לאחור אך בסופו של דבר השלימה את המשימה. 1-2 מוצדק לצהובים שהוכיחו ב2 המפגשים מי הקבוצה היותר טובה.

עם זאת, מכבי לא הרשימה והייתה חסרת מחץ, ותקווה שהצטרפותו של אוסקר סקאריונה ושחקני רכש נוספים ישדרגו את הקבוצה.

הצהובים חוגגים בסיום (ynet)
הצהובים חוגגים בסיום (ynet)

הרכבים :

מכבי :

ראיקוביץ׳; פרץ, טיבי, בן חיים, ריקן; אלברמן, מדוניאנין, איגיבור; מיכה, בן חיים ואורלנדו סה;

קאירט :

פלוטניקוב; לונין, ארסו, מרקוביץ׳, סויומבאייב; טימושצ׳וק, בקאייב, אזבדו; איסאל, ארשבין, ז׳ראר גוהו;

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort