מאני טיים

אחרי התיקו 1-1 בשבוע שעבר, מכבי מגיעה מחר למשחק כפייבוריטית מול קאירט, אך לא באופן מובהק. הקבוצה מאלמטי התגלתה כמשוכה בכלל לא קלה שיכולה להערים קשיים על סגנית האלופה גם פה בארץ. מכבי תל אביב לא ממש הרשימה בחמישי שעבר בקזחסטן, אבל היא כן שלטה ברוב שלבי המשחק ולא הבקיעה יותר שערים רק בגלל החמצות מזעזעות של נוסא איגיבור ואורלנדו סה.

בסופו של דבר בניון עלה מהספסל והציל את מכבי, אבל הצהובים ממש לא היו שווים הפסד לקאירט, שהגיעה לעוד 2 מצבים מסוכנים לאורך כל המשחק, מלבד השער היפה של ארשבין.

המשחק באצטדיון נתניה הופך לקריטי עבור העונה האירופית של מכבי תל אביב. שיא המאני טיים, וכבר בחודש יולי. מכבי לא יכולה להרשות לעצמה להחמיץ כמו שהחמיצה באלמטי, ומנגד לא יכולה לאפשר לקאירט את ההתקפות המתפרצות שלה, טיבי ובן חיים חייבים להיות יותר ערניים לתנועה של גוהו המצוין, ומכבי צריכה לשאוף לעצור את משחק המעבר של הקזחים כבר בקישור, ועל זה אחראיים אלברמן איגיבור ומדוניאנין שחייבים להיות יותר מחויבים במשחק ההגנה שלהם. בעיקר השניים האחרונים. אלברמן עושה את שלו בכל משחק, נוסא ומדוניאנין הם עדיין תעלומה, את שניהם אי אפשר להגדיר באופן חד משמעי כהצלחה/כישלון. כל אחד מסיבותיו.

 

גם מבחינה התקפית מכבי חייבת להיות יותר קטלנית, ולהעלות את אחוז ניצול המצבים שלה. החמצות כמו של איגיבור וסה לא יכולות להתקבל ברמות האלה. טל בן חיים ודור מיכה חייבים לתת מספרים בצורה עקבית יותר באופן כללי מכבי משחקת לא רע, הקבוצה מניעה כדור בצורה די טובה ומתואמת, אלברמן, מדוניאנין, איגיבור, דור פרץ ומיכה מוציאים את הקבוצה קדימה בצורה טובה מאוד ומייצרים מצבי הבקעה, אבל חוסר המחץ זועק לשמיים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חיזוק הוא בגדר חובה למכבי, הנעת הכדור לפעמים היא די שבלונית, חסר השחקן שיביא את הניצוץ, שיעשה את המהלך הלא צפוי (אולי ברק יצחקי יכול למלא את החסר עד שיגיע חיזוק) וחסר קילר אחרי עזיבתו של זהבי, עם כל הכבוד לבניון שפתח מצוין את העונה.

בניון חוגג . פתיחה חלומית לעונה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)
בניון חוגג . פתיחה חלומית לעונה (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

בכל אופן, מכבי צריכה להתייחס למשחק מחר בכובד ראש, תיקו ללא שערים אמנם מספיק לה אבל היא חייבת להבקיע כמה שיותר כדי להכריע את המשחק ולא להיכנס ללחץ מיותר. להזכירכם, 2-2 מעלה את הקזחים בזכות יתרון שערי החוץ.

קאירט מגיעה למשחק עם חיסרון די משמעותי, הקפטן שלה איסלמחן שהיה לא רע בשבוע שעבר, קיבל אדום בדקה ה90 בעקבות מרפק לעברו של אבי ריקן. את מקומו צפוי לתפוס טאוומבה, שחקן לא רע בכלל שהבקיע כבר בליגה הקזחית לא מעט שערים, או גרסון אזבדו הצ׳יליאני שכיכב באוראל הרוסית בעונה שעברה. גם זוראן מרקוביץ׳, הבלם שהחל במהלך שהוביל לשער של ארשבין, בספק למחר עקב פציעה במשחק הליגה האחרון שבו קאירט ניצחה 2-3 את אירטיש מהמקום השלישי, וכל זה בלי איסאל וז׳ראר גוהו שקיבלו מנוחה.

גוהו. מכבי צריכה להיזהר מהחלוץ המעולה מחוף השנהב. (צילום - L'equipe)
גוהו. מכבי צריכה להיזהר מהחלוץ המעולה מחוף השנהב. (צילום – L'equipe)

קאירט תגיע למשחק מחר במטרה לעקוץ עם ארשבין, גוהו ואיסאל המצוינים, שלושת המצטיינים בשורותיה במשחק הראשון, שהקשו מאוד על הגנת הצהובים.

למרות התוצאה הטובה שמכבי השיגה באלמטי והשער של בניון שהוציא את הרוח מהמפרשים לקאירט, לקזחים אין מה להפסיד והם יבואו בשיא הדריכות והנחישות במטרה לעלות לסיבוב הבא של הליגה האירופית. צפויות למכבי 90 דקות קשות ולחוצות מאוד – או בקיצור – מאני טיים.

 

הרכבים משוערים :MTA-KAI

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort