סיקור Monday Night RAW 18.7.16

הרבה ציפיות היו לקראת התוכנית ו-RAW האחרון לפני אירוע ה-Battleground שיתקיים ביום ראשון הקרוב, לא איכזב. קודם כל נודעו שני דברים: ראשית, סטפני מקמהון מכריזה שלאור הצלחת טורניר ה-Cruiserweight Classic שמתקיים כרגע, מחלקת מתאבקים במשקל קל תוקם מחדש ותהיה בלעדית ל-RAW (רמז לחזרתה של האליפות במשקל קל?). שנית, מתגלים כמה חוקים לגבי ה"דראפט" שיתקיים ב-Smackdown הקרוב:
1. RAW תקבל את הבחירה הראשונה.
2. על כל שתי בחירות של RAW , Smackdown תקבל שלוש (בשל כך ש-RAW נמשכת שעה יותר מ-Smackdown).
3. צוותים יבחרו כאחד, אלא אם כן מבוקש חבר צוות ספציפי.
4. שישה מתאבקים יבחרו מהרוסטר של NXT.

לאחר מכן, כפי שוינס מקמהון דרש בשבוע שעבר מהממונים החדשים על RAW ו-Smackdown, סטפני ושיין מקמהון חושפים את בחירותיהם לתפקיד הג'נרל מנג'ר של כל תוכנית. סטפני מודיעה שחבר היכל התהילה, מיק פולי, ישתף איתה פעולה ב-RAW. זוהי בחירה מפתיעה מאוד, הרי אם לוקחים בחשבון את דמותה של סטפני, אין שום היגיון לזה שלא תבחר בטריפל H לתפקיד. מצד שני, בשיחה בין שיין מקמהון לפולי בהמשך, שיין התפלא גם כן מהבחירה וניבא שציוות זה לא יחזיק יותר משישה חודשים, מה שאולי מרמז על העתיד לקרות. אחרי סטפני, הגיע תורו של שיין והוא הציג את דניאל בריאן כג'נרל מנג'ר של Smackdown. זוהי בחירה יותר מתבקשת ואף היו לגביה שמועות לפני התוכנית, אך כל זה לא הפריע לקהל לקבל את מנהיג תנועת ה-!YES בהתלהבות אדירה וקריאות THANK YOU DANIEL. ניתן לראות שהמלחמה בין שני המותגים מתחילה כאשר סטפני אומרת שמתאבק ברמה B+ מצטרף לתוכנית ברמה B+ ובכך מודה בפומבי ש-Smackdown נחותה מ-RAW, למרות ששניהם מוצרים של ה-WWE ובאינטרס החברה לשכנע את צופיה שישנו שיוויון באיכותם.

קבוצות הניהול של RAW ו-Smackdown התגלו סופסוף (האתר הרשמי של ה-WWE)
קבוצות הניהול של RAW ו-Smackdown התגלו סופסוף (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

כריס ג'ריקו חבר לקווין אוונס בהפסדם לסאמי זיין וסזארו בקרב זוגות. זיין הצמיד את ג'ריקו כדי לזכות בניצחון ולנו רק נותר לקוות שה"דראפט" ירענן קצת את השימוש בארבעתם, שכן די מיצינו לראות אותם כגוש אחד פעם אחר פעם.

בעקבות זכייתו ב"באטל רויאל" בשבוע שעבר, יתמודד דארן יאנג מול המיז על האליפות הביניבשתית ב-Battleground. יאנג התארח ב-Smackdown האחרון ב-Miz TV והבטיח ללמד את האלוף הביניבשתי שיעור על כבוד ולקחת את תוארו, אבל לפני כן עמד מולו ב-RAW אלברטו דל ריו. מיז, שהצטרף לעמדת השדרנים בקרב זה, ניסה להפריע ליאנג ובמקום זאת רק גרם לדל ריו להפסיד. יכול להיות שבוב באקלנד יוביל את תלמידו לזכייה באליפות הביניבשתית אחרי שיתוף פעולה של שבועיים בלבד?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קרב רב משתתפים נערך בין ג'ון סינה, אנזו & קאס וה-New Day לבין The Club ומשפחת וויאט. אמנם לדעתי עדיף היה להפריד בין שתי היריבויות וללכת על התמודדות יחידים שתכלול אחד מאלופי הזוגות ובן משפחת וויאט, מפגש מסוג שלא נראה עד כה, אולם גם במאבק זה קיבלנו "סגמנט" נאה. ראינו "פרומואים" מבדרים של אנזו & קאס וה-New Day כהקדמה, כמה עימותים בעלי פוטנציאל גבוה כדוגמת ברון סטרואומן-ביג קאס וג'ון סינה-בריי וויאט וקרב שהסתיים בניצחונם של "הרעים". אנזו אמורה נשאר בזירה עם AJ סטיילס וכשניסה לתקוף את "הפנומנלי", פגע בטעות בסינה ו-AJ זכה בהתמודדות בעזרת ה"סטיילס קלאש" על אנזו. היה מאוד נחמד לצפות בבריי וויאט חוזר לזירה, "טורף העולמות" הדגים כמה מהלכים יפים עם טכניקה גבוהה וגם הקצב המסחרר לקראת הסיום היה נהדר.

בעולם מקביל (ואולי בעתיד) הם נאבקים אחד בשני על אליפויות מרכזיות (האתר הרשמי של ה-WWE)
בעולם מקביל (ואולי בעתיד) הם נאבקים אחד בשני על אליפויות מרכזיות (האתר הרשמי של ה-WWE)

 

מייקל קול ציין שה"לוצ'ה דראגונס" החליטו להתפצל, כך שסין קארה וקאליסטו יהיו בחירות נפרדות ב"דראפט" הקרוב. נראה שההחלטה לא באה לטובתו של סין קארה שנוצח ע"י בארון קורבין אחרי End Of Days של "הזאב הבודד" על הלוצ'דור המעופף. לאחר הקרב קורבין המשיך לתקוף את סין קארה וקאליסטו נחלץ לעזרתו, היתכן שזו תהיה היריבות הראשונה של קאליסטו לאחר הפיצול משותפו?

ב-Battleground יפגשו שארלוט ודיינה ברוק עם סשה בנקס ובת זוג לבחירתה ("Hey, we want some Bayley!"), הפעם בקי לינץ' הצטרפה לבנקס בקרב נגד אלופת הנשים ובת חסותה. נטליה התערבה, תקפה את בקי וגרמה לשארלוט ודיינה להיפסל. זה כמובן לא מנע מהצמד לתקוף את "הבוסית" ולשלוח מסר לקראת המפגש איתה ועם שותפתה ב-24 ליולי.

אפשר לומר שבתקופה האחרונה דולף זיגלר ושיימוס די נופלים בין הכיסאות. אז הפעם כל אחד מהם הצטרף לזאק ריידר ורוסב בהתאמה לקרב זוגות, אלא שכל מטרתו היתה לבנות את היריבות על אליפות ארה"ב בין ה"ברוסקי" ל"פרא הבולגרי". זיגלר, שניצח את אלוף ארה"ב ב-Smackdown האחרון, נכנע הפעם ל"אקולייד" של רוסב והביא להפסד שלו ושל ריידר בקרב. נקווה שמישהו יזכור את אותו ניצחון של "השוויצר" על רוסב ויעניק לזיגלר קצת "פוש" בהמשך.

לקראת הקרב המרכזי של הערב, בו נילחמו סת' רולינס ודין אמברוז על אליפות ה-WWE, הוקרנו במהלך התוכנית "פרומואים" של השניים. הקטעים נועדו לדמות דברים שרולינס ואמברוז עשו כשהיו חברים ב"שילד": רולינס נאם בעודו יורד במדרגות היציעים לעבר הזירה, בזמן שאמברוז דיבר כשהוא מכוון על עצמו מצלמה מאחורי הקלעים. סטפני, מיק פולי, שיין ודניאל בריאן תפסו מקום לצד הזירה כמה שנראה כמו צפייה בבחירות הראשונות של כל אחד מהצמדים ב"דראפט". במהלך הקרב רולינס מצליח להחלץ מנסיון הצמדה של אמברוז אחרי Dirty Deeds בכך שהניח את רגלו על החבל התחתון, כנ"ל אמברוז אחרי "פדיגרי" של רולינס. בהמשך אמברוז דוחף בטעות את רולינס על השופט ומיד אח"כ השניים מנסים להצמיד אחד את השני. נראה שהכתפיים של שניהם מרותקות לרצפה והשופט שמתאושש מהפגיעה משלים ספירה של 3, אך בעצמו לא בטוח מי ניצח. בעת שהאחראיים מנסים להגיע להחלטה בנושא זהות המנצח, סטפני ממהרת להכריז על רולינס כזוכה ואלוף ה-WWE החדש ובנקודה זו נגמר שידור התוכנית. כדי לראות את המשך הויכוח תיצטרכו לצפות בקטע ששודר ב-WWE Network לאחר ש-RAW ירדה מהאויר:

מי ניצח בקרב האליפות? מיד בתום השידור הישיר (ערוץ ה-YouTube של ה-WWE)

האם ישתמשו במחלוקת זו כ"תירוץ" לשובה של אליפות עולם שנייה או שמא העניין יפתר ב-Smackdown הקרוב שיועבר בשידור ישיר לראשונה? התוכניות הבאות יהיו מרתקות, אין ספק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית