ארה"ב הביסה 0:4 את קוסטה ריקה; קולומביה עלתה לשלב הבא

טורניר הקופה אמריקה הוכיח פעם נוספת למה הוא אחד הטורנירים המרתקים בעולם.

ארה"ב הגיעה למחזור הזה בידיעה שהיא חייבת לנצח את קוסטה ריקה בשביל לשמור על סיכוי להעפיל, וגם בשביל להחזיר את החיוך לרבבות האוהדים האמריקאים .

האמריקאים הצליחו לנצח וגם פיצו את קהל האוהדים על ההפסד בפתיחת הטורניר לקולומביה, עם רביעייה נהדרת לרשת של הקוסטה ריקנים החלשים, קלינט דמפסי (פולהאם בעבר, סיאטל מהMLS כיום) הכוכב של האמריקאים, היה מעל כולם עם פנדל מוצלח ו2 בישולים, ארצות הברית שלטה לאורך כל המשחק והגיעה למצבי הבקעה רבים, וגם ניצחה בצדק .

האמריקאים חוגגים. (צילום – thebiglead)

 

המשחק נפתח בלחץ של האמריקאים על שערה של קוסטה ריקה, וכבר בדקה השמינית הם זכו בפנדל מפוקפק, אחרי שהמגן גמבואה ספק דחף את בובי ווד ברחבה. דמפסי דייק מהנקודה הלבנה וכבש את השער הראשון של האמריקאים בטורניר . ארה"ב המשיכה לשלוט במשחק וגם החמיצה 2 הזדמנויות טובות, אך בדקה ה-37 הצליחה לכבוש את השני . דמפסי המצוין יצא לדהירה, התעלל בהגנת קוסטה ריקה, התגבר על 3 שחקנים והשאיר כדור טוב לג׳רמיין ג׳ונס ששלח בעיטה שטוחה וחדה לרשת, 0:2 לאמריקאים . בדקה ה-42 הגיע גם השער השלישי, ושוב דמפסי הנהדר מתחיל את ההתקפה . האמריקאי הותיק הכניס כדור טוב לבובי ווד, שהסתובב ברחבה ושלח כדור מצוין לרשת של הקוסטה ריקנים המתוסכלים, 0:3 עוד לפני הירידה למחצית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
דמפסי . הגיע במאני טיים (צילום – POPSUGAR)

 

במחצית השניה ארה"ב כבר הורידה הילוך, הקוסטה ריקנים הגיעו לכמה מצבים לא רעים, אך בראיין רואיז וסלסו בורגס לא הצליחו להבקיע . בדקה ה-87 נקבעה תוצאת המשחק, התקפה מתפרצת טובה של האמריקאים הסתיימה בבעיטה חזקה ומדויקת של המחליף גרהאם סוזי, 0-4 חלק לאמריקאים, שיקוו לנצח את פרגוואי העקשנית במשחק האחרון של שלב הבתים ולהבטיח עלייה. הקוסטה ריקנים המאוכזבים ינסו את מזלם בטורניר הבא, ואם זה לא מספיק הם עוד צריכים לפגוש את קולומביה החזקה במחזור הסיום .

קלינסמן . יכול לחייך (צילום – onefootball.com)

 

סטטיסטיקה :

החזקת כדור:
קוסטה ריקה : 59%  

ארה"ב : 41%

בעיטות לשער:

ארה"ב – 12 

קוסטה ריקה – 8

מסירות:
ארצות הברית – 294

קוסטה ריקה – 457

קרנות:
ארצות הברית – 3

קוסטה ריקה – 4

מצטיין:

קלינט דמפסי

הרכבים:

ארה"ב :

גוזאן; ידלין, ברוקס, קמרון, פביאן ג׳ונסון; בראדלי, בדויה, ג׳ונס; בובי ווד, קלינט דמפסי, זארדס;

קוסטה ריקה :

פמברטון; גמבואה, קלבו, אקוסטה, דוארטה, מטאריטה; בורגס, בולאניוס, בראיין רואיז, ג׳ואל קמפבל; מרקוס אורניה

 

 

ממשיך לככב . חאמס (צילום - אתר הקופה הרשמי)
קולומביה מאמינה בו . חאמס (צילום – אתר הקופה הרשמי)

 

במשחק השני בבית, קולומביה הבטיחה עלייה עם ניצחון 1:2 על פרגוואי .

חאמס רודריגז המשיך לככב והוביל את הקולומביאנים לניצחון.  למרות שפרק את הכתף במשחק הקודם נגד ארה"ב, קשר ריאל מדריד הצליח להתעלות שוב, הפעם עם שער נהדר ובישול לקרלוס באקה.

למרות היתרון האיכותי של הקולומביאנים, זה היה משחק מאוד צמוד, קרב אמיתי. הפרגוואים שיחקו בצורה אגרסיבית וניסו למנוע כדורים מהרביעייה ההתקפית – קוואדרדו, חאמס, קרדונה (היה נהדר) ובאקה, אבל חאמס וקרדונה היו נהדרים והצליחו להסתדר עם הלחץ הפיזי שהפעילו הפרגוואים .

למרות שהפרגוואים החזיקו בכדור יותר בתחילת המשחק, קולומביה הגיעה ליותר מצבים, ולאחר מספר ניסיונות הבקעה הגיע השער של באקה בדקה ה-12 . קרן פשוט פנטסטית של חאמס, הגיעה היישר לראשו של קרלוס באקה, הסקורר הנהדר של מילאן, שנגח חזק לרשת. לשוער הפרגוואי לא היה סיכוי.

באקה . שער חשוב (צילום - AS)
באקה . שער חשוב (צילום – AS)

 

פרגוואי הצליחה להתאושש מספיגת השער וייצרה מספר מצבים שלא הסתיימו ברשת של אוספינה, ודווקא לאחר דקות לא רעות של הפרגוואים, הגיעה התקפה טובה של הקולומביאנים בדקה ה-30, בסיומה מצא אדווין קרדונה את חאמס רודריגז שירה ברגל שמאל בעיטה נהדרת פנימה . 0:2 לקולומביאנים במחצית .

קרדונה . משחק נהדר לקשר (צילום - futbolete)
קרדונה . משחק נהדר לקשר (צילום – futbolete)

 

במחצית השניה היו לנו בעיקר קרבות במרכז המגרש, פרגוואי שלטה יותר והצליחה להגיע למצב הבקעה מפעם לפעם, דריו לזקאנו היה הכי קרוב לכיבוש עם כדור חופשי חזק למשקוף בדקה ה65.

בדקה ה71 הצליחו הפרגוואים גם לצמק, ויקטור אז׳אלה קיבל כדור כ-30 מטר מהשער ובעט כדור אדיר אל החיבורים של אוספינה ההמום . שער הטורניר עד כה ללא ספק .

אז׳אלה . שער ענק לקשר של לאנוס (צילום - FG)
אז׳אלה . שער ענק לקשר של לאנוס (צילום – FG)

 

מכאן ואילך ראינו מלחמה גדולה מצד שתי הנבחרות, פרגוואי הצליחה לשלוט במשחק אך לא להגיע למצב ממשי ודווקא קולומביה הייתה קרובה לעקוץ את השלישי במתפרצת. 

בסיום המשחק, 1:2 לקולומביה שעולה לשלב הבא, במחזור האחרון פרגוואי וארה"ב נפגשות לקרב על העלייה.

 

סטטיסטיקה:

החזקת כדור:
פרגוואי : 56%
קולומביה : 44%

בעיטות לשער:
פרגוואי : 11
קולומביה : 17

מסירות :

פרגוואי : 338

קולומביה : 248

קרנות:
פרגוואי : 4
קולומביה : 7

מצטיין:
חאמס רודריגז

הרכבים:

קולומביה :

אוספינה; אריאס, זפאטה, מורייו, דיאז; טורס, פרז; קוואדרדו, חאמס רודריגז, קרדונה; באקה

פרגוואי :

חוסטו וייאר; ואלדז, גומז, דה סילבה, סאמודיו; אלמירון, רומרו, אורטיז, פיריס; אדגר בניטז, דריו לזקאנו;

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort