לא, אני!

מחזור אחרון וקובע על כל הקופה בלה ליגה – שבת ב-18:00

כל אחת רוצה להיות בר רפאלי. מושלמת, יפה, עשירה ומפורסמת. (נו טוב, כל אחת רואה את זה אחרת..). במלים אחרות, אין קונצנזוס בשום דבר בחיים. תשאלו אוהד ברצלונה אם הוא מוכן לראות את ריאל זוכה באליפות, או להיפך. ולו במחיר של דייט עם בר רפאלי. טוב – שוב, גם כאן תמצאו כמה כאלה שלא יצליחו לעמוד בפיתוי. אבל בינינו? כמה זה נהדר שהליגה הספרדית, אולי הליגה הטובה בעולם, שעד לא מזמן הייתה טרויקה עם סוס תלת ראשי מגיעה למחזור הסיום כשעדיין אין אלופה. לא תמצאו את התחרות הזאת העונה באף אחת מהליגות הגדולות. ועדיין, כל אחד עם האהבה שלו בלב. קשה לדמיין את אחת הקבוצות מסתפקת בתואר הנוסף שיש לה מבחינה תיאורטית – ריאל עם גביע האלופות וברצלונה עם גביע המלך. תיאוריית הקונספירציה הפשוטה אומרת שריאל אמורה לזכות באליפות, ברצלונה בגביע ואתלטיקו בגביע האלופות. טרבל ספרדי תלת ראשי כזה שמעולם לא קרה. כך כולם יהיו מרוצים. אבל לא, כי אף אחד לא מסתפק "רק בזה", או "רק בהוא". כולם רוצים הכל. וכשמדובר בספורט הנערץ והאטרקטיבי ביותר בעולם, אין מקום לתיאוריות. כי הכדורגל הוא מעל לתיאוריה, ותמיד מוכיח לנו מחדש מהו הבלתי אפשרי, כיצד המציאות עולה שוב ושוב על כל דמיון. גם בסצנריו הנוכחי עוד מחכות לנו הפתעות והרפתקאות, שכל אחת מהן תיקח אותנו למחוזות חדשים בעונות הקרובות. זהו הכדורגל – סיפור שאינו נגמר.

ריאל מדריד עם סיכוי ראשון לדאבל (אליפות וצ'מפיונס) בפעם הראשונה מאז 1981 (עריכה: דף האוהדים של ריאל מדריד)
ריאל מדריד עם סיכוי ראשון לדאבל (אליפות וצ'מפיונס) בפעם הראשונה מאז 1981 (עריכה: דף האוהדים של ריאל מדריד)

 

לכל מי שלא נמשך לבר רפאלי, או לאלה שפשוט רוצים לקרוא על כדורגל ולא על אופנה, הסיכויים לזכייה באליפות של כל אחת מן הקבוצות הם מאוד פשוטים. כבר אין עוד קבוצה כדי לחשב חישובים מעט מורכבים, אם כי לא מסובכים. אבל הסיפור פשוט. הקרב בין ברסה וריאל אינו שווה. שתיהן נכנעו בבית אחת לשנייה, אבל צריך להסתכל על הקרב הזה במבט של משחק גביע. ברצלונה ניצחה את ריאל 4:0 בנובמבר. ריאל ניצחה את ברסה 2:1 במרץ. היתרון במשחקים בין הקבוצות שייך לברצלונה. לא משנה מה תעשה הקבוצה הקטאלונית. במידה וריאל לא מנצחת את הקרב בריאזור – ברצלונה תהיה אלופה בפעם השנייה ברציפות. כלומר על ריאל לנצח. ללא נתון זה, אין יותר על מה לדבר. לעומת זאת, אם הבלאנקוס רוצים אליפות, התנאי המוקדם הוא שהם מנצחים, ושברצלונה במשחק המקביל לא תנצח.

שחקני ברצלונה חוגגים אליפות, 7 מתוך 11 באחרונות היו של הקטאלונים. .  EPA/ANDREU DALMAU
שחקני ברצלונה חוגגים אליפות, 7 מתוך 11 באחרונות היו של הקטאלונים.
. EPA/ANDREU DALMAU

ברצלונה יודעת שגרנאדה כבר הבטיחה את ההישארות בליגה. גם כאן מתחמקות להן פנימה תיאוריות קונספרציה שונות. את אלה נשאיר להתאחדות הספרדית. זידאן אמר במסיבת העיתונאים שהוא מאמין שגרנאדה תשחק בצורה ספורטיבית. כולנו רוצים להאמין שכן, בדיוק כפי שלה קורוניה תצטרך לעשות את שלה מול האוהדים הביתיים. עוד תיאוריה כזו אומרת שברצלונה לא ניצחה ב-7 מתוך 16 מחזורי הסיום האחרונים שלה בליגה. נו, מה זה אומר? שאת רובם היא כן ניצחה. ריאל מדריד ניצחה את לה קורוניה בכל 5 המפגשים האחרונים בין 2 הקבוצות. וכן, ברצלונה הפסידה לפני שנתיים לגרנאדה בחוץ. מתוך 8 משחקים נגדה ברסה ניצחה ב-7. נכון, ריאל זכתה באליפות אחת בעידן רונאלדו, וברצלונה אלופה ב-7 מתוך 11 השנים האחרונות. וכן, היא מבקיעה 21 שערים ב-4 משחקיה האחרונים בלי לספוג. ריאל מנצחת כבר 11 כאלה ברציפות. ריאל זכתה באליפות ב-2007 במחזור האחרון אחרי מותחן, ושתי הקבוצות נמצאות בכושר מצויין לקראת מחזור הנעילה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שחקני ריאל חוגגים את האליפות של עונת 2006-2007. גכם אז לקחו אותה במחזור האחרון עם שער דרמטי של ואן ניסטלרוי (צילום: אס)
שחקני ריאל חוגגים את האליפות של עונת 2006-2007. גכם אז לקחו אותה במחזור האחרון עם שער דרמטי של ואן ניסטלרוי (צילום: אס)

 

בקיצור, שום דבר מכל אלה אינו חשוב. בשבת בסביבות 19:50 תהיה אלופה חדשה. ריאל עם מספר 33, או ברצלונה עם 24. אחת מהן תהיה אלופה גאה ויהירה, וחצי מהאוהדים של שתי הקבוצות יהיו מאושרים ושיכורים, בעוד האחרים ישתו בירה בפאב אחר ומסיבות שונות בתכלית. דבר אחד בטוח – כמה כיף שיש לנו דרמה כזו, ואיזה מזל שכמה רומאים משועממים תפרו יום אחד כדור מעור של חזיר ובעטו בו לחלון של השכנים. לסיכום: כולנו נדע פה ושם אכזבות בכדורגל, אבל כשהשמחה מגיעה אלינו במהירות של וולה לחיבורים עם זרם תלת פאזי לתוך הלב? זהירות אנשים – זה לא מתאים לבעלי לב חלש.

 

פצועים:

ברצלונה – קלאודיו בראבו.

ריאל – לוקאס ואסקז.

חוזרים לסגל – בריאל חזרו נבאס קרבחאל ובייל לאימונים לקראת המשחק בריאזור.

תחזית – שני ניצחונות, לשתי המובילות.

האם זכייה באליפות נוספת תכריע לטובת אחד מהם בקרב על כדור הזהב או שבכלל יש לקחת בחשבון שחקן אחר? מסי ורונאלדו שוב מתמודדים על תואר הטוב ביותר בעולם (עריכה: OneFootball)
האם זכייה באליפות נוספת תכריע לטובת אחד מהם בקרב על כדור הזהב או שבכלל יש לקחת בחשבון שחקן אחר? מסי ורונאלדו שוב מתמודדים על תואר הטוב ביותר בעולם (עריכה: OneFootball)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית