מקום בטוח

שתי אימפריות, אחת ותיקה, שנייה בהתהוות. אחת עפה בשמינית גמר האלופות, שנייה עם פצע טרי בחצי. ועתה, כשאליפות כבר בידיים של זאב כחול מדושן עונג ואיטלקי תמהוני וחמקמק, לשתיהן נותרה רק מלחמת ראש בראש על הבטחה של סיבוב נוסף על גבה של הליגה הגדולה באירופה. כששתי קבוצות מעולם לא זכו במפעל, יש להן מטרה חשובה אחת – להימנע מפגיעה במסעות המשחקים של תחילת העונה, וכן בהיבט הכלכלי והמקצועי – להימנע מפגישה אפשרית עם קבוצה בסיבוב השלישי של המוקדמות שתאיים להשיל אותן מהשתתפות במפעל. המקום השלישי יבטיח עלייה אוטומטית לליגת האלופות. הקרב הישיר הזה יקרה בראשון בשעה 18:00 כשמנצ'סטר סיטי תארח את ארסנל ב"איתיחד סטדיום".

אלכסיס סאנצ'ס וקון אגווארו. שניהם בדעיכה אך מי הדרום אמריקאי שיתעורר ויוליך את קבוצתו לניצחון? (צילום:יח"צ)
אלכסיס סאנצ'ס וקון אגווארו. שניהם בדעיכה אך מי הדרום אמריקאי שיתעורר ויוליך את קבוצתו לניצחון? (צילום:יח"צ)

ארסנל היא סגנית ההופעות הרצופות במפעל. היא השיגה 18 כאלה, ממש הופעה אחת מתחת למובילה, ריאל מדריד. לארסנל כאמור אין זכייה בגמר האלופות, אך יש לה הגעה אחת לגמר בשנת 2006, אותו הפסידה לברצלונה, אחרי שיינס למאן הורחק בהחלטה שנויה במחלוקת בדקות הראשונות של המשחק, כשהתותחנים כבר הובילו 1-0. ההרחקה שיבשה את התכניות של ארסנל, והמשחק נגמר בתוצאה 2-1, בזכייה השנייה של הקטאלונים במפעל היוקרתי.

מהצד השני מציצה לה בהיסוס מסויים הקולוניה הקטארית של מנצ'סטר. התכולים הגיעו העונה הכי רחוק שאפשר באלופות, ואחרי שצלחו לראשונה לשלב השמינית, הרבע והחצי גמר הם עפו מול הקבוצה הכי מעוטרת במפעל. מה שנקרא – עשו העונה את שלהם. במשחק הראשון הייתה זו הסיטי שנמלטה מהפסד מאוחר והמשחק עם ריאל הסתיים ב-0-0. במשחק השני, ריאל הייתה עם ידה על העליונה בשער של בייל עוד במחצית הראשונה. זה היה השער היחיד בהתמודדות, והוא הספיק לבלאנקוס לעלות לשחק מול היריבה העירונית אתלטיקו, בשחזור גמר 2014. אז מבחינת אליפות כמובן – העונה גמורה. אבל המטרה? בעינה.

לסיטי סגל חסר לקראת המשחק. 4 שחקנים שלה פצועים ולא מסוגלים לשחק, מתוכם אפשר למצוא את סבלטה, קומפני ודוד סילבה. אבל שאר הסגל כשיר למשחק והחיסורים הללו לא אמורים להשפיע על התוצאה. מהצד של התותחנים, יש רק שני שחקני סגל פצועים שלא יעמדו לרשותו של ארסן ונגר הוותיק. מדובר על צ'מברליין ומרטסקר.

מרטסאקר (ארסנל) וקומפאני (סיטי). ייעדרו הערב (צילום:יח"צ)
מרטסאקר (ארסנל) וקומפאני (סיטי). ייעדרו הערב (צילום:יח"צ)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מספרים וסטטיסטיקות:

ב-14 מתוך 16 המשחקים האחרונים שלהם בליגה כבשו הסיטי מעל 2.5 שערים למשחק; ארסנל שמרה על שער נקי ב-5 מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה בפרמייר ליג; היא גם לא הפסידה ב-8 משחקיה האחרונים בליגה; בחמשת המפגשים האחרונים בכל המסגרות לא הצליחה מנ. סיטי לנצח את התותחנים. הפער ביניהן הוא 3 נקודות לטובת ארסנל, וכשיישאר עוד משחק אחד לשחק כנראה שתיקו יספיק לה להשלים את המלאכה. סיטי לא רוצה שהשכנה העירונית תגנוב לה בטעות את הבכורה בעיר. היונייטד נמצאים במקום החמישי, רק נקודה מתחת ועם משחק חסר. הכל ברגליים של היונייטד. אסור לסיטי לטעות אם הם לא רוצים שגווארדיולה ינסה בעונתו הראשונה לזכות עם הסיטי בליגה האירופית.

 

הרכבים משוערים:

מנצ'סטר סיטי: הארט, קלישי, מנגאלה, אוטמנדי, סאנייה, פרננדו פרננדיניו, דה ברויינה, טורה, נבאס ואגוארו.

ארסנל: צ'ך, מונראל, קוסיילני, פאוליסטה, בלרין, אלנני, קוקלין, אאובי, אוזיל, סנצ'ס וולאבק.

דויד סילבה מול קירן גיבס, הפעם המגן האנגלי צפוי לנוח כשמונריאל יפתח (צילום:יח"צ)
דויד סילבה מול קירן גיבס, הפעם המגן האנגלי צפוי לנוח כשמונריאל יפתח בזמן שהקשר הספרדי בכלל לא בסגל בגלל פציעה (צילום:יח"צ)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית