רענון מערכות: כך צריך להיראות הקיץ של ריאל מדריד

במבט ראשון, העונה הנוכחית של הבלאנקוס נראית כמו הצלחה מסחררת, בעיקר כהשוואה לעונה המסויטת שעברה עליה אשתקד. היא מתחרה על הפסגה, חזק בליגת האלופות והכישרונות הצעירים שלה משאירים פיות פעורים במרחבי אירופה. למרות זאת, מבט מעמיק מגלה שקיימות בעיות רבות מתחת לפני השטח, בעיות שדורשות טיפול, לפני שיפרצו את האפידרמיס.

איסקו, אסנסיו, מרטין אודגור, מריאנו דיאס, אשרף חכימי, ואייחו, דני סבאיוס, בורחה מיוראל, אודיראסולה, ויניסיוס ג׳וניור, ברהים דיאס, רודריגו, לוקה יוביץ, אדר מיליטאו, קובו וריינר פחות או יותר, כך נראה סגל העתיד של ריאל מדריד פחות או יותר. בעוד ארבע, חמש או שש שנים, הסגל הזה יכול לממש את הפוטנציאל שלו. אך אם המועדון רוצה להחזיר את צלחת האליפות בבירה בהקדם האפשרי, הם לא יכולים לחכות יותר.

אי שם ב-2014, לאחר הרכישה של חאמס רודריגס, הסתכל פלורטינו פרס על ברצלונה וליבו התמלא קנאה, או הבנה. אינני יודע. הוא ראה את ניימאר הופך משחקן שנקנה ב-88 מיליון אירו לשחקן ששווה 200 מיליון, והחליט להביא שינוי מיידי למדיניות הרכש של הקבוצה. השיטה החדשה הובהרה לסקאוטים היטב. "אנחנו סוגרים את הארנק", הסביר פאפא פרס בישיבת המנהלים של ריאל מדריד. "מעכשיו אנחנו מוצאים כישרונות צעירים, קונים אותם בזול, מטפחים אותם ובונים מהם קבוצה גדולה, או מוכרים אותם לכל המרבה במחיר".

והתוכנית הכלכלית עובדת, המדרידאים, מלבד ניוקאסל אשר לפי כל ההערכות עומדת להירכש על ידי מוחמד בין סלמאן, יורש העצר הסעודי שהונו מעורך בהרבה יותר מהון כל בעלי קבוצות הפרימיירליג יחדיו), הם היחידים שצולחים את אסון הקורונה בהצלחה כלכלית. בניגוד לקבוצות אחרות בהם הקיצוצים הובילו למשברים בחדר ההלבשה, במדריד ביצעו הכל באופן מתואם ובאווירה טובה. בעוד שבברצלונה הקיצוצים בתקציב התלוו במשחקי אגו ובקרע בין השחקנים להנהלה, במדריד ביצעו בתיאום עם הקפטן והשחקנים המובילים בחדר ההלבשה, וכולם נרתמו למען המטרה.

פלורנטינו הסיק מסקנה והוא ימשיך לרוץ איתה (מארקה)

במאקרו כלכלה, כאשר כולם מפסידים, המרוויח הוא מי שהפסיד הכי פחות. מחירי שוק המלפפונים עומדים לרדת דרסטית בקיץ הקרוב, בכ-20% לפי הערכת TransferMarkt, וביחס למועדנים אחרים, ריאל נמצאת במצב כלכלי מצויין, מה שמאפשר ואפילו מחייב אותה לקפוץ על ההזדמנות ולבצע מסע רכש בומבסטי על מנת לחזק את הסדקים בסגל של זידאן, הקוסם הצרפתי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אינני חזאי מזג אוויר, אך בקיץ הקרוב עומדת להתחולל סופת העברות אצל הבלאנקוס, המציאות מחייבת. בעוד שקבוצה מוגבלת ל25 שחקנים בלה ליגה, לוס בלאנקוס עתידים להיות עם סגל של 37 שחקנים בתחילת הקיץ הקרוב. שחקנים כמו טאקפוסה קובו, בורחה מיוראל, אוסקר רודריגס ואפילו דני סבאיוס, לא יחזרו למדריד, עליהם להימכר או לצאת להשאלה לעונה נוספת.

המושאלים הלוהטים, אשרף חכימי ומרטין אודגור יחזרו בתנאים מסויימים. הראשון ידרוש מקום בהרכב, או לפחות צ'אנס ראוי, מה שמחד גיסא יפתח תחרות בריאה עם דני קראבחל, ומאידך גיסא ככל הנראה ירחיק לצמיתות, את אלברו אודריאוסולה מהמועדון. השני הצהיר מפורשות שהוא מעדיף זמן משחק בריאל סוסיאדד על פני זמן ספסל וחילופים במדריד. למעשה, הוא תלוי בלוקה מודריץ' המזדקן, שקיבל הצעה מדייויד בקהאם להצטרף לקבוצתו החדשה אינטר מיאמי. היה ומודריץ' יעזוב לחופים של פלורידה, יתפנה מקום לאודגור בהרכב ויגברו הסיכויים שהוא יצטרף בקיץ. בעוד שברור שהמרוקאי צריך לחזור לבירת ספרד, על הנורווגי להמשיך להתפתח בריאל סוסיאדד בעונה הבאה, ולא מן הנמנע שישחק שם בליגת האלופות. סרחיו רגילון נמצא בעמדה דומה למרטין אודגור. היה ומרסלו יעזוב, והשמועות לגביו קיימות, יתפנה לרגילון מקום בסגל. לבינתיים, פ.ס.ז. רודפת אחר הכישרון הצעיר.

אודגור, יצליח לחזור מהדלת הראשית? (TransferMarkt)

כל שחקן צריך דקות כדי להתפתח, ראיה היא ממסלולם המוצלח של חכימי, אודגור ואפילו קרבחאל, ועל כן כדאי לשלוח להשאלה גם את ריינר, רודריגו וברהים דיאז, צעירים מוכשרים שלא יראו דקות בעונה הבאה, ככל הנראה.

לא רק בהשאלות יש כאלו שיימכרו, גם מתוך הקבוצה. לוקאס ואסקס אף פעם לא היה ברמה של ריאל, ונראה שסר חינו בעיני זידאן ועליו להימכר. מצבם של גארת' בייל וחאמס רודגריגס מעולם לא היה טוב תחת הצרפתי. ואף הם צפויים להימכר. חאמס יהיה מכירה קלה, עוד לא עבר את ה30 ושלל קבוצות רודפות אחרי. מבחינתו השלים הקשר הקולומביאני עם הסיטואציה והוא מודע לכך שאינו עומד לקבל קרדיט רב, לאור שיאיו השליליים בעונה הנוכחית, הקולומביאני השלים רק 680 דקות משחק, הכניס שער אחד ובישל שניים. ב-2021 מסתיים חוזהו ולכן יימכר בקיץ הנוכחי, כאשר בתקשורת הספרדית מדווחים על קבוצות רבות שמעוניינות: יובנטוס, יונייטד, ארסנל ואברטון. בייל לעומתו מתעקש להישאר במדריד כבר כמה עונות, חזוהו מסתיים ב2022 והוא משתכר בסכום עתק, שאין המון קבוצות אירופאיות שמסוגלות לעמוד בו. האופציות הראליות הן למכור אותו לסין, או לכל המרבה במחיר בתוך אירופה, וגם אם זה לא יהיה מחיר גבוה, זה עדיין ישתלם. חאמס אהוב על ידי האוהדים, בייל שנוא. חאמס מחמם את הספסל בעוד בייל תופס מקום בהרכב (שימולא על ידי אסנסיו שחוזר מפציעה) ומחזיק בחוזה עתק. שניהם צריכים להימכר, לטובת כל המעורבים בנושא.

ריאל צריכה להיפרד יפה מהשניים האלה (בליצ'ר ריפורט)

המשימה של מחלקת הרכש היא לאטום את כל הסדקים בהרכב. אפודת השוער תהיה בידיים הטובות של קורטואה, ואנדריי לונין יהיה השוער המחליף עונה הבאה. ההגנה מתפקדת מעולה, והיא ההגנה הכי טובה ב5 הליגות הבכירות. הקישור של ריאל מלא בכישרון, אך חסר קשר אחורי מחליף לקאסמירו. במצב כזה חובה לרכוש מחליף, שכן הבוס הצרפתי מתקשה לשחק ללא קשר אחורי טבעי. השמועות מדברות על דאיו אופמאנקו מלייפצינג בלם מוכשר שמשחק לעיתים גם בעמדה הדרושה שמתקרב לשנת החוזה שלו, או על אדוארדו קמאביגנה המבטיח שמשחק בראן. הבעיות הקיימות הן בהתקפה, שלא מצליחה למצוא את הרשת בקלות כמו בתקופת רונאלדו. על המאסטר-מיינד המקריח לעשות כמה מהלכים על מנת לאטום את הסדק. עליו לתת יותר זמן ללוקה יוביץ, חלוץ מוכשר שמתבזבז על הספסל. עליו להכניס לכושר את אדן הזאר ומרקו אסנסיו. לגבי אסנסיו שחוזר לאגף שמאל ולמרות בייל צפוי לעזוב, אם הספרדי לא יראה את הרמה המצופה ממנו, יש להביא שחקן אחר, ברמה עולמית.

אף על פי העונה המוצלחת נראה כי קיימת עבודה רבה בבירה הספרדית, והחזרה לשגרה לאחר הקורונה היא הזדמנות מצוינת לבצע אתחול למכונה שמתופעלת בכישרון רב על ידי המאמן שחזר בסערה, לאטום את הסדקים, להשלים את המשימות הדרושות ולצעוד באמת לעידן פוסט רונאלדו, שיהיה לא פחות מזהיר אם הבלאנקוס ישתמשו היטב בקלפים שבידם.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort