מעשה בשני אדומים – הפועל חיפה הביסה את הפועל תל אביב

המחזור השמיני בליגת הבורסה לניירות ערך נפתח עם המשחק המוקדם בין הפועל חיפה לבין הפועל תל אביב.
המארחת פתחה עם מספר שינויים כשאלמוג בוזגלו חזר להרכב הפותח לאחר פציעה. עימו חזר להרכב נס זמיר.
בהרכב חניכיו של ניסו אביטן שב להרכב אור אינברום וניר לקס, ואילו מאור בוזגלו פתח על הספסל.

מהלך המשחק –
מחצית ראשונה –
המשחק נפתח עם גישושים של שתי הקבוצות, עומר דמארי חלוץ הפועל תל אביב, היה הראשון להגיע לרחוב של הפועל חיפה אך נעצר בהגנת היריבה. ההזדמנות הראשונה של הפועל חיפה הייתה מרגלו של הקפטן עדן בן בסט ששלח בעיטה חזקה אך יואב ג'ארפי היה במקום בכדי להדוף. בדקה השביעית ההגנה של האורות לא הצליחה לשוב לאחור לאחר מתפרצת, לירן סרדל הקשר המקומי הצליח להגיע לריסה בעט בחוזקה אך הלך הרחק מן השער. לאחר דקה בלבד ניסיון נוסף של שחקן חיפאי הפעם נס זמיר מצא עצמו חופשי ברחבה אך הבעיטה נהדפה על ידי שחקן הגנה של האורחים.
בדקה ה- 15' הדקות הטובות של הקבוצה מהכרמל המשיכו כאשר הקשר גידי קאניוק היה קרוב לקבוע יתרון לקבוצתו אך ג'ארפי הגיב מהר ויתר את הכדור לפני שנכנס. . בדקה ה- 21' זמיר קיבל כדור מדור מלול ברחבה, שלח נגיעה עם רגלו וכבש את שער הבכורה שלו בליגה, וקבע 1:0. בדקה ה- 30' ניסיון של דמארי להשוות את התוצאה קיבל כדור על סף הרחבה של חיפה אך הגנת חיפה הקדימה את החלוץ והרחיקה את האיום. בדקה ה- 34' נבדק לראשונה מהלך על ידי ה -var, בן והבה קיבל בתחילה כרטיס צהוב, אך לאחר שלי אני נקרא לעמדת ה – var, ולאחר התייעצות עם דניאל בן נתן וצום עדי שופטי ה -var, הוחלט לבטל את הצהוב ולהרחיקו באדום ישיר, ובכך נשארו האדומים מהכרמל בעשרה שחקנים. חיים סילבס הגיב להרחקה החילוף מוקדם, כאשר הוציא את הקשר אלמוג בוזגלו והכניס לזכר הדשא את גל אראל. בדקה ה- 42' בדיקה נוספת של ה- var הפעם לזכות הפועל חיפה קבעה כי בוצעה עבירה של שחקן הפועל תל אביב ברחבה, ובעקבות כך הורה השופט על כדור עונשין מ -11 מטרים לזכות הפועל חיפה, הקפטן עדן בן הסט ניגש לבעוט הכדור נכנס פנימה וקבע 2:0.

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב, נקלע לפיגור של 2:0 במחצית, למרות יתרון מספרי. (בוריס שולקין, jsport)

המחצית השנייה –

בדקה ה- 52' למרות המיעוט המספרי, הפועל חיפה המשיכה לאיים על שערו של ג'ארפי, כאשר נס זמיר ניסה להגיע לרחבה אך הגנת הפועל תל אביב הקדימה את הקשר. בדקה ה – 56' איאד אבו עביד קיבל כדור מחוץ לרחבה היה קרוב לנסות לצמק את התוצאה ולהחסיר את קבוצתו למשחק אך ללא דיוק. לאחר דקה בלבד, עומר דמארי נעצר על סף הרחבה, במקביל נכנס מאור בוזגלו לכר הדשא בכדי לבעוט את הכדור החופשי שנעצר בהגנה החיפאית. בדקה ה – 60' קרן של האורחים הגיעה לרגליו של סטפן ספירובסקי שבעט הרחק מן המסגרת של בוריץ'.

בדקה ה- 63' גל אראל המחליף בשירות המקומיים הגיע להזדמנות קורצת מול שערו ג'ראפי אך הגנת הפועל תל אביב קלטה והצליחה להרחיק עד לרגליו של מחליף הפועל תל אביב דני גרופר שבעט הרחק מן המסגרת. דווקא בגלל היתרון של הפועל חיפה בתוצאה, לא הורגש החיסרון המספרי בדקות האחרונות של המחצית השנייה. בדקה ה- 77' הורחק קפטן הפועל תל אביב, ניר לקס, לאחר עבירה ברחבה, ובכל כאמור, שתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים. השופט הורה על כדור עונשין מ- 11 מטרים לזכות המקומיים, גל אראל ניגש לבעוט, שלח את הכדור פנימה, כבש את שערו הראשון בליגה וקבע 3:0. עד סיום ההתמודדות שלטו המקומיים הכדור למרות החובות של האורחים לצמק את התוצאה. ארבע דקות של תוספת זמן, אראל קשר הפועל חיפה ניסה להגיד את היתרון אך הבעיטה מתוך הרחבה הלכה לגופו של ג'ראפי שהדף את האיום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בעקבות ההפסד המשיך מעמדו של ניסו אביטן להתערער, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. רגע לפני שיפגוש בשבוע הבא את הקבוצה השנייה מחיפה, את הירוקים במשחק ביתי במגרש בבלומפילד. הפועל חיפה מצידה התמקמה במרכז הטבלה טרם סיום המחזור עם 12 נקודות, ותארח בשבוע הבא משחק ביתי נוסף מול הפועל עירוני קריית שמונה.

הרכבים:
הפועל חיפה – יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, אלי בלילתי, לירן סרדל, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קאניוק, אלמוג בוזגלו (גל אראל 36'), נס זמיר (מהארן לאלא 63'), עדן בן בסט (אמרי וולשמן 83').

הפועל תל אביב – יואב ג'ארפי, עידן כהן (דני גרופר 31'), רז שלמה, איאד אבו עביד, מרווין פירסמן, ניר לקס, סטפן ספירובסקי, אור אינברום, פרנסיס קריימה (בוזגלו 57'), גמבה קמארה (שחר הירש 42'), עומר דמארי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית