NWSL, מחזור 15: באים גם באמצע השבוע

גם שני משחקי אמצע השבוע שעבר נכללו בתוך שבוע 15 של ליגת הנשים האמריקאית, ולא חסרה אקשן ודרמה באף אחד מחמשת המשחקים שנערכו במסגרתו. במרכז המחזור עמד, איך לא, המפגש בבוקר חמישי שעון ישראל בין פורטלנד ליוסטון – ולא רק בזכות האירועים על המגרש.

 

סקיי בלו – וושינגטון ספיריט 1:0

כל שחקניות הנבחרת שלא חזרו בשבוע שעבר השלימו את הפגרה שלהן השבוע – והמחזור נפתח עם משחק החזרה של קרלי לויד בצד המארח ורוז לאבל, שהצטרפה למאלורי פיו, בצד האורח. לויד כמעט ובישלה שער מהיר בדקה ה-13 עבור נועלת הטבלה, אבל השליטה במשחק הייתה אבסולוטית לטובת וושינגטון העדיפה, שהצליחה לבסוף להכניע את קיילן שרידן רק בדקה ה-54. כדור עומק ארוך תפס את ההגנה לא ערנית, והחלוצה אשלי האטץ' הייתה מהירה מספיק כדי להמיר מצב אחת על אחת לשער היחיד במשחק – שער שעזר לוושינגטון לשמור על קצב צבירת נקודות והשאיר את המארחת מניו ג'רזי במקום האחרון, למרות תפוסה מלאה באצטדיון הקטן של מכללת ראטגרס.

פורטלנד ת'ורנס – יוסטון דאש 0:5

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נתחיל בשיא שנקבע במשחק זה – 22,329 איש הגיעו למשחק אמצע שבוע בפרובידנס פארק, ובכך שברו את שיא הקהל למשחק ליגה של פורטלנד. החגיגה על המגרש אולי התעלתה על כך – בדקה השביעית לינדזי הוראן קבעה 1:0 בבעיטה חדה מקו ה-16, היילי ראסון הכפילה כעבור חמש דקות לאחר כדור רוחב של טובין הית' שמצא את דרכו אליה, סינקלייר כבשה את השלישי בפנדל שסחטה ראסו ובדקה ה-23 טעות גדולה בהגנה איפשרה לאוסטרלית להשלים צמד אישי ורביעייה גדולה של פורטלנד. המהלך המרשים של המשחק הגיע בדקה ה-30, כאשר מספרת מרהיבה של הוראן הנדפה אל משקוף השער על ידי ג'יין קמבל. בדקה ה-73 שער עצמי נרשם לחובת קמבל וסגר תבוסה איומה נוספת עבור יוסטון, בעוד פורטלנד שמרה על המקום הראשון בטבלה.

יוטה רויאלס – נורת' קרוליינה קוראג' 2:1

כעשרת אלפים צופים קיוו לראות את הרויאלס שלהם מפתיעות את קרוליינה האימתנית, וזכו לראות עוד יהלום תוצרת כריסטן פרס – שכבר בדקה ה-13 קיבלה את הכדור מחוץ לרחבה וסובבה נפלא ברגל שמאל לפינה של סטפני לאבה. אך קרוליינה נכנסה לאיטה למשחק, ומכאן לא השאירה סיכוי רב ליוטה. קריסטן המילטון סחבה את הקבוצה במהלך גביע העולם כשכבשה שבעה שערי ליגה, והוסיפה את השמיני שלה בסיומת יפה מהאוויר בדקה ה-35. בצד השני של ההפסקה, המילטון גברה על בלמת נבחרת סקוטלנד, רייצ'ל קורסי, לכדור ארוך, השאירה את ג'סיקה מקדונלד לבד מול השער, ומקדונלד בשער ראשון מאז החזרה לקרוליינה כבשה את שער הניצחון. קרוליינה עדיין דולקת אחר פורטלנד בטבלה, בעוד יוטה ספגה מכה לא נעימה לתקוות הפלייאוף שלה.

קריסטן המילטון שוב גנבה את ההצגה (NWSL Twitter)

ריין FC – שיקאגו רד סטארס 4:0

הקבוצה ממדינת וושינגטון היא האחרונה שעדיין לא שיחקה מאז החזרה של שחקניות הנבחרת, והקשרית האחורית אלי לונג חזרה לפעולה נגד יריבה חזקה בדמות שיקאגו – בעוד מגאן ראפינו דחתה את הבכורה שלה במדי קבוצתה העונה במחזור נוסף. המשחק, בכל מקרה, הוקדש לאותן שתי שחקניות הנבחרת ועל כן סיפק תפוסה מלאה ביציעי האצטדיון הקטן בעיר טאקומה שליד סיאטל. הרד סטארס העדיפות לא התרגשו – כבר בדקה הרביעית ארין רייט הגיעה ראשונה לריבאונד ודחקה פנימה. בדקה ה-13 סאם קר השאירה כדור לדיברנרדו, שבעטה כדור חד בנגיעה לפינה הרחוקה וכבשה שבוע שני ברציפות. ריין נאלצה להילחם רק כדי לחזור למשחק אך התקשתה להכניע את שוערת הנבחרת אליסה נאהר, ובדקה ה-51 יוקי נגסאטו הוסיפה שער שלישי שסגר את הסיפור. סאם קר הצטרפה לחגיגה בדקה ה-81 לאחר מהלך יפה של המחליפה קייטי ג'ונסון, וסיימה תצוגת עליונות ברורה של קבוצה שמכוונת רחוק מאוד העונה. זהו גם הפסד ביתי ראשון לריין FC מזה 12 משחקים.

כבוד גם בבית. (NWSL Twitter)

יוסטון דאש – סקיי בלו 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק שני השבוע לאחר הפסד, וקיוו לפצות על חווייה לא נעימה – כל אחת בדרכה שלה – במשחק הקודם שלהן. כבר לאחר שתי דקות וחצי רייצ'ל דיילי, חלוצת נבחרת אנגליה, סובבה כדור לקורה. אבל כעבור עשרים דקות זה כבר נגמר אחרת, כאשר מסירה חכמה של בלמת יוסטון שנבחרה בסיבוב השני של הדראפט האחרון, אלי פריזוק, תפסה את ההגנה היריבה לא מוכנה. רייצ'ל דיילי ניצלה את המצב הנוח שקיבלה כדי לשלוח את הכדור לחיבורים, מה שהפך לשער היחיד במשחק. בכך הנחילה יוסטון הפסד עשירי העונה לסקיי בלו, בעוד היא עצמה נמצאת במקום השישי בליגה עם 19 נקודות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית