רעידת האדמה ב-NBA

עונת ה-NBA החדשה נפתחה בשבוע שעבר בלילה שבין ראשון לשני (1.7) כאשר נפתח שוק השחקנים החופשיים ומבול של החתמות בשווי של יותר מ-3 מיליארד דולר נחתם תוך כ-36 שעות מפתיחת חלון ההעברות. מעט יותר משליש משחקני הליגה סיימו חוזה והיו חופשיים לחתום בקבוצה שתציע להם את האפשרות המתאימה להם ביותר. קבוצות-על נבנו כמו גם קבוצות שהתפרקו או התאכזבו מהרכש הדל שביצעו, אך מבנה קבוצות העל השתנה, כבר לא שלושה סופר סטארים המשחקים ביחד בקבוצה, אלה זוגות זוגות במספר קבוצות שונות, במצב העניינים כעת הליגה ניראית שיוויונית מאוד, עם מספר קונטנדריות (מועמדות) גדול והעניין סביב הליגה רק יגבר בעונה הקרובה.

הפך את הקליפרס מקבוצה נחמדה לקונטדרית בין לילה, קוואי לאונרד (הפייסבוק הרשמי של ליגת הNBA)

אם עד הסופ"ש האחרון היה נראה כי המנצחת הגדולה בשוק החופשי היתה הברוקלין נטס שהחתימו את קיירי אירווינג ואת קווין דוראנט הפצוע במחשבה על המשך הדרך המשותפת שלהם במועדון הגיע הסופ"ש האחרון עם "ההחלטה" שככל הנראה תשנה את פני העיר לוס אנג'לס והוסיפה רעידת אדמה שלישית בעיר שספגה שתי רעידות בשלושת הימים האחרונים. קוואי לאונרד ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה החליט לעזוב את האלופה טורונטו ראפטורס ולהצטרף ללוס אנג'לס קליפרס, המועדון שעד לפני 24 שעות תמיד היה מס' 2 בעיר. החלטתו של קוואי הגיע בסמוך לפרסום על טרייד עצום ששלח את שיי גיליגוס אלכסנדר שסיים את עונת הרוקי שלו ביחד עם דנילו גאלינרי האיטלקי ולא פחות מ-7 בחירות דראפט לאוקלהומה סיטי ת'אנדר תמורת…… פול ג'ורג', כעת הקליפרס הם לא רק ה"אחות הקטנה" בעיר לוס אנג'לס אלא קונטנדרית של ממש גם במטרה להפוך את המותג למוביל בעיר במלחמה נגד הלייקרס.

הוא בסדר, תביא אותו, דיוויס ולברון בוחרים שחקנים בליגת הקיץ (הפייסבוק הרשמי של לוס אנג'לס לייקרס)

בלייקרס המאוכזבים מבחירתו של קוואי, פעלו מהר על מנת לצרף לקבוצה את השחקנים החופשיים הכי בכירים שנותרו בשוק והחתימו את דמארקוס בוגי קאזינס שעזב את גולדן סטייט, דני גרין שהגיע מהאלופה טורונטו ראפטורס, קווין קוק שהגיע מגולדן סטייט גם הוא, בנוסף השאירו בלייקרס גם את קנטביוס קולדוול-פופ ורייג'ון רונדו. כל אלה יצטרפו כמובן ללברון ג'יימס שהגיע בקיץ שעבר ואנת'וני דייויס שהגיע בטרייד בסיום העונה. כל אלו הופכים את "הקרב על לוס אנג'לס" ליותר מסתם שם של סרט מדע בדיוני.

ימשיך לעלות מהספסל, אבל איזה חמישייה תהיה לו, לו וויליאמס (הפייסבוק הרשמי של ליגת הNBA)

ומלוס אנג'לס לעיר הגדולה השנייה בה מתחרות שתי קבוצות על הבכורה שבהן. ברוקלין נטס שניצחו במרוץ להחתמת הצמד קיירי ודוראנט, כאשר הניו יורק ניקס החליטו "להרים ידיים" במאבק על צמד הסופרסטארים (בעיקר בשל הפציעה של דוראנט) ולהמשיך בתהליך בנייה בריאה של הקבוצה. בברוקלין יכולים להיות מרוצים מאוד מההישגים שלהם וכעת ברור כי הבארקליס ארנה יצליח להתמלא לעתים קרובות יותר, אך הם לקחו הימור ע-נ-ק. בשונה מההימור של מסאי יוג'ירי על קוואי לאונרד בעונה האחרונה שהביאה אליפות ראשונה לטורונטו, לברוקלין היה גרעין צעיר שהתפתח טוב מאוד והגיע עד לפליי אוף בעונה שעברה, אותם עזב דיאנגלו ראסל בעונה הטובה בקריירה שלו (עבר לגולדן סטייט ווריירס), בכדי לפנות מקום לקיירי אירווינג. עוד הצטרף לשניים דיאנדרה ג'ורדן הסנטר הותיק שסיים חוזה בניקס.

הפנים של הניקס הצעירים, מישטל רובינסון (הפייסבוק הרשמי של הניו יורק ניקס)

יהיו מי שיגידו שברוקלין כעת יושבת על "חבית חומר נפץ" עם קיירי אצלם, זכר לכישלון שלו בבוסטון סלטיקס רק בעונה שעברה, בטח כאשר ידוע כי קווין דוראנט יחמיץ עונה שלמה בשל הפציעה בגיד אכילס שלו, סימני שאלה רבים עלו סביב היכולת של קיירי אירווינג להנהיג קבוצה על אף שבברוקלין מקווים כי הימצאותו של דוראנט באיזור חדר ההלבשה (גם אם אינו משחק) תפחית מהלחץ על קיירי ותיתן לו את השקט על מנת להציג את היכולת האמיתית שלו ולהצעיד את הקבוצה לפחות שלב אחד רחוק יותר מבעונה שעברה. בנוסף, זהו הימור גדול מאוד בברוקלין כי גם לקיירי ישנה היסטוריית פציעות ארוכה וכבר פעמיים בפליי אוף הקבוצה שלו נאלצה להסתדר בלעדיו (ד"ש מדיוויד בלאט). לכן על הנייר זהו פוטנציאל לקונטנדרית נוספת, אך לעונה הבאה בלבד ככל הנראה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
נפצע וגרם לרעידת אדמה, קווין דוראנט (nba twitter)

לעומת הנטס, דווקא בניו יורק ניקס, אחת הקבוצות הנכשלות בשנים האחרונות ומי שהפכה בעקבות זאת להיות הבדיחה הגדולה של הליגה יש מי שיהיו מרוצים מהלך הרוח של הקיץ הנוכחי, כולם ציפו דווקא מהניקס להגיש חוזה מקס' לדוראנט הפצוע בעיקר סביב ההיסטוריה של הפרנצ'ייז והרקע השלילי שלו עם החתמת כוכבים פצועים ו\או מזדקנים על חוזים ארוכים וענקיים, אך דווקא סקוט פרי הג'נרל מנג'ר ממשיך בתהליך מהעונה שעברה עם בניית סגל צעיר דרך הדראפט ועם הרבה סבלנות, עם חוזים קצרים לשחקנים מוכחים. השם הגדול שהגיע לניקס הוא ג'וליוס רנדל שמגיע לאחר עונה נהדרת בניו אורלינס, אליו הצטרפו לסגל הצעיר של הניקס אר ג'יי בארט (הבחירה השלישית בדראפט), טאג' גיבסון, בובי פורטיס (שום קשר לרמי), רג'י בולוק ואלפריד פייטון. חבורה של שחקנים מוכחים, לא כוכבי על אך בהחלט בעלי ניסיון בכדי לעזור ולהמשיך את תהליך השיפור של הצעירים, עונה שתתקרב לפליי אוף תיחשב עבורם הצלחה, מה גם שיראה כי הקבוצה מבריאה והארגון הופך לנורמאלי מה שיעזור למשוך סופרסטארים בהמשך.

אחת הקבוצות המאוכזבות אך גם נושמת לרווחה בקיץ הזה היא הבוסטון סלטיקס, לאחר שאיבדה את קיירי אירווינג ולא הצליחה להביא את אנת'וני דיוויס, איבדו הסלטיקס גם את אל הורפורד, הסנטר בן ה-33 שעבר לפילדלפיה, קמבה ווקר הצטרף משרלוט ויהנה מקבוצה צעירה עם פוטנציאל גדול להגיע רחוק כמו גם אנס קאנטר הטורקי שהצטרף לאחר שעזב את פורטלנד, ג'ייסון טייטום והצעירים האחרים כעת ללא שמועות על טרייד ברקע יוכלו להתרכז בהכנה לעונה תחת בראד סטיבנס לאחר עזיבתו של קירי אירווינג את חדר ההלבשה וה"דם הרע" שהכניס לתוכו. במזרח, מרוויחה גדולה אחרת היא פילדלפיה 76', הסיקסרס אומנם איבדו את ג'יי ג'יי רדיק, אך השאירו את טוביאס האריס. ביחד עם ג'ואל אמביד ובן סימונס שהאריך את חוזהו תהיה לסיקסרס עונה מעניינת מאוד.

מחליף את קיירי בבוסטון, קמבה ווקר (הפייסבוק הרשמי של בוסטון סלטיקס)

ואם מישהו חשב שעתה יהיה שקט ורגוע, ראסל ווסטברוק דורש טרייד מאוקלהומה סיטי לאחר עזיבתו של פול גו'רג' והשמועות כי סם פרסטי הציע אפילו אותו בטרייד לטורונטו (ביחד עם ג'ורג') תמורת פסקל סיאקם. וכעת המשך הדרמה יהיה סביבו באם תהיה קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט אותו עם חוזהו העצום והאגו הגדול שמגיע.

מי תסכים לקחת אותו, ראסל ווסטברוק (הפייסבוק הרשמי של אוקלהומה סיטי)

העברות בולטות נוספות:

טרי רוז'ייר יבזבז את זמנו בשארלוט בשנים הקרובות.

מילווקי החתימו את תאנסיס אנטטקומפו (אחיו הגדול של יאניס), ואת רובין לופז, והם יהיו הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שישחקו במדיה שני זוגות אחים ביחד.

פיניקס סאנס החתימה את ריקי רוביו.

פורטלנד בלייזרס החתימו את מריו הזוניה וחסן וייטסייד.

סקרמנטו קינגס מחתימים את האריסון בארנס, דווין דדמון וטרבור אריזה.

ניו אורלינס מחתימה את ג'יי ג'יי רדיק.

ממפיס החתימה את יונאס ולצ'יונאס, ומביאה בטרייד את אנדרה איגודלה אך גם משחררים את מייק קונלי ליוטה.

אינדיאנה החתימה את מלקולם ברוגדון ממילווקי.

יוטה מחתימים את מייק קונלי (בטרייד) ואת בויאן בוגדנוביץ'.

דטרויט פיסטונס מחתימים את דרק רוז ומרקיף מוריס.

אינדיאנה פייסרס מחתימים את מלקולם ברוגדון וג'רמי לאמב.

ובתוך כל מבול ההחתמות הזה כולנו מצפים לראות היכן יחתום עומרי כספי.

חוזר לשתף פעולה עם דיוויס ורונדו, דמרקוס קאזינס (הפייסבוק הרשמי של לוס אנג'לס לייקרס)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort