שער נחמה: שבדיה ניצחה 2:1 את אנגליה וסיימה במקום השלישי

נבחרות אנגליה ושבדיה הגיעו לניס עייפות פיזית ומובסות מנטלית, אך להן ישנה הזדמנות שאף מפסידה אחרת לא מקבלת – לסיים את המסע הנפלא שלהן בטעם טוב, ולעכל את הסוף המר כשהן עדיין בטורניר. המשחק על המקום השלישי מהווה הזדמנות לא רק להרוויח מדליה, אלא גם לנחות על הרגליים למרות שנדחפו כמעט מקצה המדרגות.

הרכבים פותחים:

אנגליה: קרלי טלפורד; לוסי ברונז, אלכס גרינווד, אבי מקמאנוס, סטף הוטון; ג'יל סקוט, ג'ייד מור, פראן קירבי; ניקיטה פאריס, בת' מיד, אלן ווייט.

שבדיה: הדוויג לינדאל; האנה גלאס, מגדלנה אריקסון, לינדה סמבראנט, נילה פישר; קרוליין סגר, נטלי ביורן, קוסובארה אסלאני; סופיה יאקובסון, פרידולינה רולפו, סטינה בלאקסטניוס.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אולי בניגוד למצופה, שתי הנבחרות העלו הרכבים חזקים למדי, והיה ברור ששתיהן ינסו לנצח את המשחק כמו כל משחק אחר. כמובן, בהרכב נבחרת אנגליה עלתה מתחרה עיקרית על נעל הזהב של הטורניר, אלן ווייט.

שבדיה פתחה בלחץ גבוה ובניסיון לטרפד את הנעת הכדור של אנגליה בחלק האחורי. כבר בדקה ה-11 האסטרטגיה הזו השתלמה, כאשר הרמה של רולפו לרחבה הורחקה רע על ידי גרינווד, שלמעשה הכינה כדור פשוט לקוסובארה אסלאני. כזכור, אסלאני נפגעה בצוואר בחצי הגמר ופונתה לבית חולים, אך הספיקה לחזור כעבור שלושה ימים ולהכניע את טלפורד לשער הראשון במשחק והשלישי שלה בטורניר. 1:0 לשבדיה.

שבדיה המשיכה להיות מסוכנת וכמעט כבשה את השני כעבור חמש דקות. כדור עומק מדוד של גלאס השאיר את יאקובסון פנויה ברחבה, אבל טלפורד הצליחה להדוף את הבעיטה שלה לקורה ולקרן.

בדקה ה-21 זו שוב הייתה יאקובסון, והפעם זה נגמר אחרת. מספר 10 של השבדיות פתחה את ההתקפה באגף ימין, שלחה את בלקסטניוס קדימה באגף, קיבלה חזרה בתוך הרחבה, חתכה נהדר לרגל ימין ולא השאירה סיכוי לטלפורד, כשמצאה את הפינה בכדור מסובב יפהפה. 2:0 לשבדיה.

אנגליה ניסתה לחזור למשחק דרך השחקנית המצטיינת שלה, לוסי ברונז – אבל לינדאל הגיבה טוב לבעיטה שלה מחוץ לרחבה והצליחה להדוף לקרן.

בדקה ה-31 המאמצים האנגלים דווקא כן צלחו. ג'יל סקוט מצאה את קערבי בכדור עומק יפה לאגף ימין. במקום להרים, קירבי הפתיעה את סמברנט וחתכה לאמצע, ותבסוף בעטה כדור חד ברגל שמאל, שהרעיד את הקורה וחדר פנימה. 2:1. שער יפה בנשחק שסוגר טורניר מאכזב עבור קירבי.

הבליץ האנגלי המשיך בדקה ה-33. בת' מיד מצאה את ווייט ברחבה, החלוצה גברה על סמברנט במאבק פיזי, הצליחה להסתובב ולשלוח את הכדור לרשת. אך במשחק השני ברציפות, ופעם השלישית בטורניר, שער של אלן ווייט נפסל בעזרת שופטי הוידאו – הפעם, נקבע שנגיעת יד עזרה לווייט להשתלט על הכדור.

חמש דקות בתוך תוספת הזמן, הדוויג לינדאל הייתה זו שחקחה מווייט את השער השביעי שלה. פריצה של ניקיטה פאריס הסתיימה בכדור מדוייק שלה אל התנועה של ווייט, אך לינדאל יצאה טוב ועצרה את הניסיון של ווייט לשער שוויון על סף ההפסקה.

 

אנגליה המשיכה את העדיפות שלה מסוף המחצית הראשונה גם לתחילת המחצית השנייה, אך התקשתה ליצור מצבי כיבוש אמיתיים.

אנגליה הייתה מרחק מסירה אחת מהזדמנות כיבוש פעם אחר פעם, אך ההגנה השבדית עמדה איתנה. בדקה ה-74 עלתה קארן קארני הותיקה להופעה מספר 144 שלה בנבחרת, ולמשחק האחרון שלה בקריירה.

הכדורים המשיכו לשרוק סביב הרחבה השבדית, ובדקה ה-83 פינתה הבלמת אבי מקמאנוס לחלוצת יוסטון דאש, רייצ'ל דיילי.

השטחים שהשאירו הלביאות סידרו הזדמנויות לשבדיה, ובדקה ה-88 יאקובסון כמעט וניצלה אחת כזו, כאשר גברה על ווייט ובעטה חזק אבל לידיים של טלפורד.

בדקה ה-90 הגיעה ההזדמנות של אנגליה. יציאה רעה של לינדאל לכדור קרן סידרה מצב של שער בטוח ללוסי ברונז, אבל נילה פישר הייתה מוכנה ונגחה את הכדור מהקו.

שהדיה כמעט סגרנה עניין כעבור כדקה, כאשר המחליפה זיגיוטי יצאה קדימה לבדה לאחר חטיפת כדור, גברה על הוטון ונשארה לבדה מול טלפורד, שהצליחה לעצור.

המאמצים האחרונים של אנגליה לא צלחו, ושבדיה הבטיחה לעצמה מדליית ארד שלישית במונדיאל, בעוד אנגליה הפסידה את הקרב השני שלה ברציפות על המקום השלישי.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort