אליפות היסטורית או תחילתו של קאמבק משחק מס' 5

הלילה לפנות בוקר (בין שני לשלישי 11.6) ייערך בטורונטו, קנדה משחק מספר 5 בגמר ה-NBA בין הראפטורס המקומיים והמפתיעים לבין גולדן סטייט ווריירס, אלופת השנתיים האחרונות. קוואי לאונרד וחבורתו מגיעים מוכנים, מרוכזים ומפוקסים. בטורונטו רוצים לחגוג הערב באולם הביתי את האליפות הראשונה של הפרנצ'ייז, בעוד בגולדן סטייט עדיין לא ויתרו על משיכת הסדרה לפחות לעוד משחק אחד ביתי באורקל ארנה. לאחר משחק מס' ארבע נראו שחקני הראפטורס יורדים לחדרי ההלבשה באופן מיידי, ללא חגיגות או הבעות שמחה מיוחדות, כולם נראו מרוכזים וחדים, לא התייחסו לתקשורת שעמדה בצדי הדרך וניסתה לגנוב ריאיונות,הפנים לכולם ברור כי הפנים קדימה למשחק מספר חמש, לא ניתן היה לראות כי הם עתה השלימו משימה ענקית, שני ניצחונות חוץ באולמה של האלופה.

מי יחגוג הערב? קוואי מול קליי (הפייסבוק הרשמי של ה-NBA)

מן הצד השני, בגולדן סטייט נראו פנים המומות, על אף החזרה המדהימה מפציעות של קליי תומפסון וקוואן לוני למשחק מס' ארבע הם עדיין סוחבים פציעות רבות ולא סתם כבר הודבק הכינוי "גולדן סטייט ווילצ'יירס", אנדרה איגודלה, דמרקוס קאזינס ודריימונד גרין סוחבים כאבים ופציעות ומעל הכל עומד חסרונו של קווין דוראנט, אשר עדיין לא ברור האם ישחק במשחק מספר חמש הלילה, לאחר שחזר לאימונים חלקיים ועדיין לא ברור מצבו האמיתי, האם יחזור לשורות הווריירס הלילה או שאולי נפרדו ממנו סופית בקבוצה מהמפרץ. גם אם דוראנט יחזור לא ברור איך יחזור, מה יהיה מצבו ואיך ישתלב באינטנסיביות והעומס לאחר חודש שלם ללא כדורסל ובמשחק  שבו הכל על הפרק ואסור להפסיד. לאחר משחק מס' ארבע נפוצו שמועות לפיהן שחקנים בגולדן סטייט אינם מבינים מדוע דוראנט לא עשה את המאמץ לחזור מהר יותר מהפציעה ולהקריב מעצמו למען הזכייה האפשרית באליפות, ה-MVP של סדרת הגמר בשנתיים האחרונות יכול לשנות את המומנטום של הסדרה גם תחת מגבלת דקות, יש לו חלק חשוב ומרכזי גם בהגנה וגם בהתקפה, ובעיקר, הוא משנה את כל ההכנות של ניק נרס למשחק.

יצליחו לעצור את הראפטורס? דריימונד גרין מנסה לעצור את קייל לאורי (הפייסבוק הרשמי של ה-NBA)

ניק נרס, מאמן הראפטורס הוא כבר סיפור אחר בפני עצמו, מאמן שזהו תפקידו הראשון כמאמן ראשי בליגה לאחר שנות נדודים רבות בתיכונים, מכללות זניחות וקבוצות נידחות בבריטניה אך הוא הערב עומד בפני האפשרות להשיג אליפות בעונת הרוקי שלו כמאמן ראשי. מי שעוד מצטייר כמנצח הגדול הוא מסאי יוג'ירי, הג'נרל מנג'ר של הראפטורס, מוכיח כי ההחלטה שלו לפטר את דווין קייסי, מאמן העונה שעברה, והטרייד שהביא את קוואי לאונרד במקום דמאר דרוזן לעונה הזאת במטרה לנסות ולעשות הכל למען זכייה באליפות נראית עכשיו כמו ההימור הכי גדול ומוצדק של העונה.

"לעולם אל תמעיט בליבו של אלוף" האם סטף קרי יחזיר את הווריירס לסדרה? (הפייסבוק הרשמי של ה-NBA)

משכימי הקום יקומו ויחזו בהיסטוריה או בתחילתו של קאמבק מטורף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית