מרימים לחיים בעיר היין: ראשל"צ ניצחה את חולון ועלתה לפיינל פור

במסגרת סדרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת 'ווינר סל', אירחה הערב מכבי ראשל"צ ב'בית מכבי' את הפועל חולון, למשחק מספר 4, כשהכתומים ביתרון 1-2. ראשל"צ, שפתחה את הסדרה בשתי ניצחונות רצופים, הגיעה למשחק העונה מבחינתה, כשהיא יודעת שהפסד, שיוביל למשחק מכריע בחולון, יקשה עליה מאוד לעלות לפיינל פור, מה שהביא אותה הערב עם מטרה ברורה, לגמור את הסיפור בבית ולהעפיל לחצי הגמר. מנגד, הפועל חולון, שנתנה עונה נהדרת מבחינתה, במיוחד בתקופה האחרונה, לא רצתה שהעונה תחמוק לה מהידיים כבר בשלב רבע הגמר, אותו התחילה עם יתרון ביתיות, ויצאה לבית מכבי עם תקווה גדולה לחזור הביתה עם ניצחון, למשחק מכריע שיכול להסתיים בקאמבק מדהים שלה.

גודס העלה בחמישייה את סימפסון, מונרו, אריאל, לונג וטישמן, כשמנגד, דן שמיר פתח עם וולדן, ריינולדס, הרוש, קולשוב ואטקינס.

המחשק נפתח באיחור, בעקבות הפלת המחסומים שהציבו השוטרים והמאבטחים ביציע של חולון, שנועדו להפריד את אוהדיה מהפרקט, לאחר מספר אירועים שנרשמו במפגש הקודם בין הקבוצות בבית מכבי, בהם ירקו אוהדים על שחקני ראשל"צ. האירועים כבר גלשו לעימותים פיזיים בין הקהל למאבטחים ולשוטרים ולמספר מעצרים. אחרי דקות ארוכות, בהן חיכו השופטים לאישור המשטרה כדי להתחיל לשחק, הורדו המחסומים והוצבה שורת מאבטחים בין אוהדי חולון למגרש, מה שנתן סוף סוף את אות הפתיחה.

רבע ראשון

אחרי כמעט דקה של משחק, מונרו העלה את ראשל"צ ראשונה על הלוח עם סל מחצי מרחק, שנענו בשתי שלשות חולון, אשר עזרו לה לעלות ליתרון 4-8, קצת יותר משתי דקות מתחילת המשחק. המשחק היה נראה שקול מאוד בתחילתו, כשקמרון לונג עם שש נקודות בשלוש וחצי דקות קבע את התוצאה 10-10. שתי הדקות הבאות עברו ללא סל, עד שהגיע טישמן, שעם שתי קליעות עונשין העלה את הכתומים ליתרון שתיים. המארחים הוסיפו עוד שתי נקודות, אבל משם חולון יצאה לריצה מטורפת של 0-11, שהעלתה אותה ליתרון שבע, 14-21, פחות משתי דקות לסיום הרבע. בלייזר כבר הוריד לארבע, עם מהלך ענק של סל ועבירה, אבל האורחים לא נתנו לראשל"צ להגיע אליהם וירדו לספסל ביתרון שש, בסיומן של 10 הדקות הראשונות של הערב. תוצאת הרבע הראשון 20-26 להפועל חולון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רבע שני

הדקה הראשונה עברה עם סל אחד מכל צד, כאשר היה ברור שאף אחת מהקבוצות לא רוצה למצמץ ראשונה ולהיקלע לבור. חולון עוד חזרה ליתרון שש, אבל שלשה גדולה של בלייזר הורידה לפיגור שלוש בלבד, 27-30, שתיים וחצי דקות בתוך הרבע. טישמן עוד צימק לשתיים בלבד, אבל חולון ענתה בארבע נקודות משלה שהחזירו אותה ליתרון של שש הפרש, 32-38, בדיוק באמצע הרבע. משם, הקבוצה של גודס הציגה דקות נהדרות, עשתה ריצת 2-9 ועלתה ליתרון, 40-41, אחרי זמן ארוך של פיגור, כשהשעון מראה שתיים וחצי דקות לסיום המחצית. חצי דקה לאחר מכן, לונג, שנתן מחצית אדירה, הוריד שלשה שניה תוך מספר דקות, הגיע ל-16 נקודות אישיות והעלה את הכתומים ליתרון ארבע נקודות, מה שהזעיק את שמיר לבקש פסק זמן. המאמן החולוני הרגיע את שחקניו, החזיר אותם לתלם והצליח להחזיר את היתרון לקראת סיום הרבע, שהסתיים ביתרון של שלוש נקודות לסגולים. תוצאת המחצית 46-49 להפועל חולון.

נתן מחצית ראשונה טובה. בלייזר (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

רבע שלישי

אחרי דקה וחצי של משחק במחצית השניה, השוותה ראשל"צ פעם נוספת, בזכות סל של טישמן, שהעמיד את התוצאה על 50-50. בשתיים וחצי הדקות הבאות, שתי הקבוצות היו זהירות מאוד ועשו בסך הכל ארבע נקודות מכל צד, שהשאירו את המשחק צמוד. חולון עלתה פעמיים ליתרון שתיים, ראשל"צ השוותה שוב ושוב, כאשר עצירה אחת עזרה ללונג לעשות מהלך חכם, להוציא מאטקינס עבירה רביעית ולהעלות את ראשל"צ ליתרון, 56-58, ארבע וחצי דקות לסיום הרבע. ריינולדס, שנתן ערב מצוין מבחינתו, לא וויתר, חדר נפלא פעמיים ברצף והחזיר את היתרון לחולון. מספר דקות לאחר שדן שמיר קיבל עבירה טכנית, גם בעלי הפועל חולון, שלמה אייזיק, התלונן בפני השופטים ונענש, מה שעזר לראשל"צ להשוות אתה התוצאה, 60-60, שתיים וחצי דקות לסיום הרבע. משם, הקבוצה מעיר היין החזיקה במומנטום, עצרה את חולון בהגנה, יצאה לשתי מתפרצות מהירות ועלתה ליתרון של חמש נקודות, כשהשעון משאיר 17 שניות, אשר נגמרו בסל ענק של וולדן על הבאזר, שהוריד את חולון בפיגור שלוש, לקראת רבע אחרון פתוח ומותח. תוצאת הרבע השלישי 65-68 למכבי ראשל"צ.

רבע רביעי

הרבע נפתח סערה כתומה, עם שלשות של טימשן והמילטון בדקה הראשונה, שהעלו את ראשל"צ ליתרון שיא של תשע נקודות, 65-74 שהלחיץ עוד יותר את שמיר וחניכיו והוביל לפסק זמן סגול מהיר. אחרי יוצר משתי דקות ללא נקודות, שוב ריינולדס היה שם כדי לעשות נקודות, כאשר מיד אחריו אטקינס הוסיף עוד שתיים והוריד לפיגור חמש בלבד, 69-74, שלוש דקות בתוך הרבע. הקבוצה של גודס, שידעה שהפסד ייקח אותה למשחק חמישי קשה מאוד בחולון, עשתה ריצה נוספת, של 0-10, עם שלשה גדולה נוספת של טישמן, שהעלתה אותה ליתרון ענק של 15 הפרש, כשדן שמיר נראה חסר אונים מן הצד השני. היתרון עוד ירד ל-11, אבל ארבע נקודות רצופות של סימפסון החזירו את הפער ל-15, 73-88, שתי דקות לסיום, כאשר היה נראה שראשל"צ בדרך הבטוחה להיכל מנורה- מבטחים. שתי הדקות האחרונות אכן סיפקו לנו גארבג'- טיים, יחד עם החגיגות האדירות ביציעים הכתומים, שבסיומן סיימה ראשל"צ את המשחק בפער של 16 נקודות, שלחה את שמיר וחולון הביתה מאוכזבים וקבעה את הסנסציה הגדולה של רבע הגמר עד כה. מכבי ראשל"צ ניצחה 76-92 והעפילה לפיינל פור.

היה נהדר כהרגלו. המילטון (דף הטוויטר של ליגת ווינר)

הירבו לראשל"צ: לונג 26 נקודות (5 ריב' ו-5 אס'), המילטון 17 וטישמן 15 נק'.

הירבו לחולון: ריינולדס 22 נקודות, וולדן 18 ואטקינס 15 נק'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort