ליברפול אלופת אירופה עם 2:0 על טוטנהאם

בעונה הזו של ליגת האלופות, שום דבר כבר לא יכול להפתיע. אבל זה כבר נאמר פעמים רבות. למעשה, הכל כבר נאמר פעמים רבות. כבר לא נשארו מילים – כעת, נותר רק הכדורגל האחרון לעונה אירופית נפלאה זו.

 

הרכבים פותחים:

טוטנהאם: הוגו לוריס; קיירן טריפייר, דני רוז, יאן ורטונגן, טובי אלדרויירלד; מוסא סיסוקו, הארי ווינקס; דלה עלי, יונג מין סון, כריסטיאן אריקסן; הארי קיין.

ליברפול: אליסון בקר; טרנט אלכסנדר-ארנולד, אנדרו רוברטסון, ז'ואל מאטיפ, וירג'יל ואן דייק; פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ויינאלדום; מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רק צבע אחד בסיום המשחק. (UEFA CL Twitter)

 

23 שניות עברו מפתיחת המשחק. כדור עומק הגיע למאנה, שנאלץ לעצור אותו ולהעביר רוחב. הכדור פגע בסיסוקו, ספק בידו, אך דאמיר סקומינה קבע פנדל לליברפול, שאושר גם על ידי בדיקת ההילוך החוזר. מוחמד סלאח ניגש לבעוט והפציץ פנימה. 1:0 לליברפול, כל התוכניות נזרקות מהחלון. זהו השער השני המביר ביותר בהסיטוריית הגמר, אחרי השער של מאלדיני בגמר 2005.

ליברפול הרגישה, כמובן, בנוח עם השתלשלות האירועים המפתיעה, בעוד לטוטנהאם לקח זמן רב מדי לצאת מההלם – מה שיצר משחק שקט במיוחד עם מעט מאוד איומים על השער.

בדקה ה-38 רוברטסון שבר מעט את השקט כשקיבל כדור חד ומדוייק שאיפשר לו ללכת לבד מחצי המגרש עד לרחבה. טוטנהאם ניסתה למנוע את מסירת העומק ואיפשרה בעיטה חזקה של המגן הסקוטי, שאילץ את לוריס לזנק באקרובטיות כדי להדוף את הכדור.

המחצית הסתיימה עם יתרון קל לליברםול, כשטוטנהאם נראתה כאילו איבדה לחלוטין את המשחק, והשאירה תקווה שאולי משהו יתהפך ברבע השעה בחדר ההלבשה.

פתיחה אידיאלית. (UEFA CL Twitter)

המחצית השנייה החלה כשטוטנהאם נראתה כאילו חזרה לעניינים והייתה הרבה יותר פעילה ומסוכנת – אך גם ליברפול הייתה מוכנה וניצלה את השטחים מאחורי טוטנהאם כדי לתקוף בעצמה. אך לשתי הקבוצות חסר הגרוש ללירה ואף אחת לא הפעילה כלל את השוער היריב.

בדקה ה-69 ליברפול כמעט סגרה עניין. יציאה נהדרת של מאנה קדימה הסתיימה במסירה לרחבה לסלאח, שהוריד למחליף מילנר – הקשר ירה מכ-16 מטר ופספס במעט את המסגרת.

בדקה ה-75 נראה כאילו סון הצליח לספק את ההברקה שתשנה את המשחק. הוא חדר את קו ההגנה של ליברפול בפעולת כדרור נהדרת, אבל רגע לפני הבעיטה הגיע ואן דייק ובחילוץ כדור אייקוני מנע את השיוויון.

כעבור חמש דקות טוטנהאם איימה לראשונה למסגרת. סון ניסה כדור חד מחוץ לרחבה שנהדף יפה – הריבאונד הוחזר פנימה לרחבה, שם חיכה גיבור חצי הגמר לוקאס מורה – אבל הפעם הכדור שלו היה חלש מדי, ואליסון שוב לקח.

טוטנהאם המשיכה ללחוץ, וליברפול ירדה לאחור. היא קיבלה כדור חופשי לאחר עבירה על דני רוז בפינת הרחבה. אריקסן בעט נהדר את הכדור החופשי, אבל אלעסון שוב היה מוכן ושוב עשה את ההבדל. לוקאס מורה היה חופשי לגמרי לכדור הקרן, ניסה לכבוש בנגיעה אך החטיא בענק.

כעבור שלוש דקות טוטנהאם שילמה. כדור קרן של ליברפול הורחק רע מאוד ומצא את דרכו לרגלי דיבוק אוריגי, שהיה חופשי מספיק וחד מספיק כדי לקבור את הכדור בפינה של לוריס, ואת תקוותיה של טוטנהאם. 2:0 לליברפול.

וזה היה הכל. אליסון הצליח לספק עוד שתי הצלות בתוספת הזמן, כשכבר היה מאוחר עבור טוטנהאם. ליברפול אלופת אירופה, בפעם השישית בתולדותיה.

נסיך מצרים, מלך אירופה. (UEFA CL Twitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort