לה ליגמונטדה

אחרי ששתיהן עשו רמונטדות בעיר הבירה של ספרד, מה ששתי הקבוצות ממדריד חושבות עליו הוא איך לנסות לעשות קאמבק גם בליגה. הן יודעות שברצלונה תשחק רק עם סגירת המחזור ביום א' ב-21:30, ועל אף שמדובר בחיה פצועה וחבולה ושמה ולנסיה שתתייצב מולה במגרשה הביתי בקאמפ נואו, הן עדיין מקוות למעידה שלישית ברצף בליגה של האלופה. אך עוד לפני כן יתכן שיהיו מורל גבוה מחד ולחץ מרתיע מאידך. כאן שוב נבדק מהו החומר שממנו עשויים אלופים.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג את הרמונטאדה (צילום: UEFA)
כריסטיאנו רונאלדו חוגג את הרמונטאדה מול וולפסבורג, האם יחגוג גם מול חטאפה? (צילום: UEFA)

אם גם אנחנו חטאנו בחטא היוהרה, שזה כמו שאומרים תכונה המגיעה עם המקצוע, הרי שאנו נאיר שוב פנים לליגה הספרדית שנפתחה מחדש ועוררה עניין שפג באנגלית ובאיטלקית. פער עשר הנקודות מריאל ו-9 מאתלטי הוא כבר 4 ו-3 בהתאמה. זאת אומרת שאם ריאל תנצח את הדרבי הקטן מול חטאפה בחוץ היום ב-17:00 ואתלטיקו ינצחו בבית את גראנדה ביום ראשון ב-19:15 (כשעל הנייר שני המשחקים קלים מזה של ברצלונה), הפער יוכל להיות נקודה לריאל ושווה נקודות לאתלטיקו, כשבכל מקרה ברצלונה עדיין תישאר ראשונה. וזה דבר שעשוי לקרות! אז בעיר מדריד רבתי יש שמחה עד השמיים, ובכל מקרה אופוריה זמנית עד שברצלונה תנסה להראות שוב סימנים של אלופה, שהרי בכל מקרה הכל נמצא עדיין ברגליים שלה.

לא פוגע, מסי (צילום: יח"צ)
לאו מסי נעלם מאז פגרת הנבחרת, האם דווקא מול ולנסיה יתאושש? (צילום: יח"צ)

העיר מדריד צהלה ושמחה – רונאלדו מפגיז, גריזמן נפלא והמאמנים שולפים שפנים מוצלחים מהכובע. לזידאן מפריעה העובדה שבנזמה שלו לא ישחק ביורו. הן כמאמן והן כצרפתי. הוא שוחח על שני השחקנים הצרפתים בריאיון ערב המשחק: "אני לא מתכוון להתערב במה שקורה בנבחרת. קארים (בנזמה) מאוד לא אוהב את המצב והוא במצב רוח ירוד, כי הוא רצה לשחק ביורו. הוא שחקן שיש לו הרבה מאוד מה להציע עבור המדינה והנבחרת. מהצד של הקבוצה – בשלבים המכריעים של העונה יהיו לנו את האתגרים שלנו ואנו זקוקים לו שיעשה את הכי טוב שלו בעבורנו". לגבי החלוץ הצרפתי של הרוחו-בלאנקוס אמר המאסטרו: "הוא בכושר שיא. הוא יסייע המון לנבחרת, אבל כולם יודעים שמדובר ביורו וזוהי תחרות חשוב מאוד. אלה לא משחקי ידידות. יש הרבה מאוד לחץ על כל השחקנים וזה אתגר קשה להגיע עד לגמר. אני תומך במדינה שלי, בצרפת ואני מקווה שהם יעשו הופעה טובה, גם הנבחרת וגם גריזמן". כמי שזכה עם מדינתו בטורניר יורו 2000 זידאן יודע בדיוק על מה הוא מדבר.

יחגגו הערב שוב?
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. האם נצלחו את משוכת גראנאדה? (צילום: יח"צ)

קצת עובדות וסטטיסטיקות לקראת שני המשחקים במדריד:

ריאל – ראמוס חוזר מההרחקה בקלאסיקו. דנילו הורחק בגלל צהובים, כך שקרבחאל יפתח שוב. גם חאמס צפוי לפתוח בהרכב, כדי לקבל יותר דקות משחק. ריאל נמצאת בכושר מצויין בליגה, היא מנצחת את כל ששת משחקיה האחרונים. היא גם לא מנוצחת בחוץ כבר בשבעה משחקי ליגה. כמובן שבריאל לא ירצו דבר פרט לניצחון, ובכושר הנכחי של השוער, ההגנה, הקישור וזה של כריסטיאנו – אין שום סיבה שזה לא יקרה ואולי אף בפער גדול.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אתלטיקו – הקולצ'ונרוס חסרים את טיאגו הפצוע ואת פיליפה לואיס המורחק. פרננדו טורס שנח באלופות יוכל לקבל דקות חשובות מול גרנאדה הנלחמת על חייה. הוא רוצה להמשיך את הכושר הטוב שלו טרם האדום שספג אחרי חצי שעה בלבד במשחק הראשון ברבע הגמר. אתלטיקו גם צריכה גיבוי לגריזמן, ובעיקר זקוקה ל"ילד" הטיפוחים שלה והסמל הגדול שיפרח כדי להביא להצלחות בעתיד הקרוב וגם בעונה הבאה. גראנדה הצליחה להשיג 4 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, והיא רוצה לנסות ולעצור את הרוחו-בלאנקוס (ואולי לסייע בכלל לריאל). אבל אתלטי, שניצחה את כל חמשת המפגשים האחרונים שלה עם הקבוצה הקטנטנה מפאתי הטבלה, ובכלל – עם 9 ניצחונות ב-11 האחרונים בליגה ועם ברצלונה כל כך קרובה לעיני השור של סימאונה – תהיו בטוחים ש"אל טורוס" יגיעו במטרה לפרק לגורמים.

תחזית – ניצחנות לכל שלוש המובילות. 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort