הקרב על הטבעת

לקראת פלייאוף הNBA עונת 2015-2016.

גולדן סטייט שברה את שיא המאזן הטוב ביותר, קובי בראיינט שיחק את משחקו האחרון וכעת הגיע הזמן להתפנות לשלב הבא בעונה המטורפת הזו, הלא הוא הפלייאוף.

מזרח:

קליבלנד (1)-דטרויט (8)

בעונה הסדירה: 3:1 לדטרויט

במפגשי פלייאוף בעבר: 2:1 לקליבלנד

הלאבאלירס דווקא מתקשים העונה מול דטרויט ואף הפסידו להם פעמיים בבית. הפסד נוסף ב"עיר המנועים" הביא לכך שיש לפיסטונס יתרון פסיכולוגי קטן מול לברון וחבורתו אבל קליבלנד כמו קליבלנד אמורה לאסוף את חבורת השחקנים המוכשרת שלה ולצלוח את הסדרה. מתיו דלאבדובה, שהיה ההפתעה הנעימה של סדרת הגמר אשתקד, קווין לאב, צ'נינג פריי, קיירי אירווינג, ג'יי.אר. סמית', טימופיי מוזגוב, אימאן שומפרט וכמובן לברון עצמו הם קבוצה יותר איכותית מחבורת השחקנים שנשענת על אנדרה דראמונד ובכל זאת אי אפשר להספיד את הפיסטונס לגמרי. הפסד לא צפוי, כפי שכבר קרה במהלך העונה הסדירה, עשוי להכניס את הסדרה הזאת לדרמה רצינית.

יסחוף את קליבלנד עד הסוף? לברון (צילום: יח"צ)
יסחוף את קליבלנד עד הסוף? לברון (צילום: יח"צ)

הימור: 4:1 לקליבלנד

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

טורונטו (2)-אינדיאנה (7)

בעונה הסדירה: 3:1 לטורונטו

במפגשי פלייאוף בעבר: הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת הפלייאוף

טורונטו צלחה 3 מתוך 4 המפגשים בין הקבוצות אך כולם היו די צמודים. הפייסרס בהחלט קבוצה שיכולה על הנייר לעשות חיים קשים לראפטורס אבל טורונטו העונה מראה יכולת שגורמת להתגעגע לימי וינס קארטר וטרייסי מק'גריידי. הראפטורס נהנים מיכולת מצויינת של דמאר דרוז'אן, קייל לאוורי וג'ונאס ולאנצ'יונאס הליטאי כשכמובן לואיס סקולה נותן את המנה שלו ממשחק למשחק. הפייסרס כמובן יפנו לסיוע מהקפטן פול ג'ורג' שישמח בעצמו לעזרה מג'ורדאן היל ומונטה אליס. טיי לאווסון גם הוא עשוי להיות האיקס-פאקטור להתמודדות אך דווקא בסדרה הזאת נראה כאילו נחווה את הסוויפ היחיד בכל המשחקים במזרח.

הימור: 4:0 לטורונטו

מיאמי (3)-שארלוט (6)

בעונה הסדירה: כל אחת ניצחה את השנייה פעמיים

במפגשי פלייאוף בעבר: 1:1

ההיט מתאוששים מפירוק הטריו לברון-וויד-בוש בזמן ששארלוט פשוט משחקת כדורסל חיובי ושמח. בעונה הסדירה כל אחת ניצחה את השניה פעם אחת בבית ופעם אחת בחוץ, מה שיכל אולי להעיד על סדרה צמודה אבל ככל הנראה העליונות של ההיט תעשה את שלה כאן. כריס בוש אמנם פצוע, וזאת מכה רצינית, אבל גם בלעדיו יש למאימי שחקנים לא רעים דוגמת לוול דנג, ג'ראלד גרין, אמארה סטודמאייר, חסאן וייטסלייד וכמובן דוויין וייד. ההורנטס מנגד נשענים לא מעט על הקפטן קמבה ווקר שזוכה לסיוע מג'רמין לין, שנראה שחזר לעצמו אחרי הדעיכה שחווה בתקפות ניו יורק, כשגם ניקולה באטום הצרפתי נותן גובה מתחת לסל. מייקל קיד-גילכריסט ינסה להתאושש מהפציעה שלו כדי לעזור ועדיין לא שכחנו מקיומו של אל ג'פרסון הבלתי צפוי בסגל של ההורנטס אבל בסופו של יום מאימי אמורה, בלי יותר מדי סיבוכים, להגיע לחצי הגמר על חשבון קבוצתו של מייקל ג'ורדאן.

בוש עדיין פצוע, יפגע במיאמי? (צילום: יח"צ)
בוש עדיין פצוע, יפגע במיאמי? (צילום: יח"צ)

הימור: 4:1 למיאמי

אטלאנטה (4)-בוסטון (5)

בעונה הסדירה: 3:1 לאטלאנטה.

במפגשי פלייאוף בעבר: 10:1 לבוסטון

כיאה לסדרה בין מקומות 4-5 היא אמורה להיות הצמודה ביותר. במאזן בכל הזמנים בוסטון לא צלחה רק פעם 1 מתוך 11 מול ההוקס אבל יש לזכור שמדובר בהיסטוריה ארוכה מאוד. העונה בוסטון ניצחה רק פעם אחת את ההוקס ואף הובסה ב24 הפרש באחד ממשחקי החוץ ביניהן. כדי שזה שוב לא יקרה יצטרכו בצד הירוק של המפגש הזה להישען על אייזאה ת'ומס שלא רק שקולע לא רע אלא גם עושה המון דיפנס. אטלאנטה מצידה פועלת לפי תוכנית משחק שמוכיחה את עצמה לא רע, "תמסרו לג'ף טיג", כשגם אל הורפורד, טים הארדאווי, פול מילסאפ, דניס שרודר ותיאגו ספליטר נותנים סיוע זה כמובן בלי להזכיר את השלשות האימנתיות של קייל קורבר.

הימור: 4:3 לאטלאנטה

 

מערב:

גולדן סטייט (1)-יוסטון (8)

בעונה הסדירה: 3:0 לגולדן סטייט

במפגשי פלייאוף בעבר: 1:0 לגולדן סטייט

אחרי שהווריורס שברו את שיא המאזן הטוב ביותר הם מגיעים למלחמה על הדבר האמיתי, טבעת שנייה ברצף. מנגד תעמוד יוסטון ובעיקר תנסה להפריע. טרוור אריזה, סם דקר, ג'וש סמית' וכמובן צמד הכוכבים-דוויט האווארד וג'יימס הארדן שווים לפחות משחק אחד שהרוקטס יעקצו לאלופה המכהנת אבל את הווריורז, שכמובן יישענו על קארי, ת'ומפסון ואיגודאלה יהיה כמעט בלתי אפשרי לעבור.

טבעת שנייה ברצף? ה"ספלאש בראת'רס" חוגגים (צילום: יח"צ)
טבעת שנייה ברצף? ה"ספלאש בראת'רס" חוגגים (צילום: יח"צ)

הימור:4:1 לגולדן סטייט

סן אנטוניו (2)-ממפיס (7)

בעונה הסדירה: 4:0 לסן אנטוניו

במפגשי פלייאוף בעבר: 2:1 לסן אנטוניו

ממפיס, למרות היכולת של זאק רנדולף , פשוט לא מספיק טובה לעצור את הקבוצה הנהדרת של הספרס. תוסיפו לזה כמות פצועים לא קטנה שכוללת גם את מארק גאסול הנהדר וקיבלתם מתכון לאסון מבחינת סיכויי הגריזליז לעשות פה סנסציה. סן אנטוניו, עם אולדרידג', בוריס דיאו, טים דנקאן, מאנו ג'ינובילי, קאווי לאונארד וטוני פארקר אמורה להשלים סוויפ די קליל בסדרה הזאת כדי שמור כוחות לפייטים הרציניים יותר.

הבלחה אחת אחרונה? ותיקי סן אנטוניו ינסו לעשות שוב צרות (צילום: יח"צ)
הבלחה אחת אחרונה? ותיקי סן אנטוניו ינסו לעשות שוב צרות (צילום: יח"צ)

הימור: 4:0 לסן אנטוניו

אוקלאהומה (3)-דאלאס (6)

בעונה הסדירה: 4:0 אוקלאהומה

במפגשי פלייאוף בעבר: 2:2

הת'אנדר אמנם לא הפסידו העונה למאווריקס אבל בפלייאוף הכל נראה אחרת. לא שקווין דוראנט וחבורתו לא יעלו בסופו של דבר אבל זה לא יהיה בסוויפ. הכל תלוי עד כמה חזק ומוכן הצוות המסייע שלו. ראסל ווסטברוק בכושר מפלצתי והוא מניה בטוחה. סרז' איבאקה גם הוא אמור להוריד קצת מהעומס על KD כדי לצלוח את המפגש הזה והאחרים שיבואו. דאלאס תפנה לסיוע, כהרגלה, לדירק נוויצקי. הבעיה היא שהגרמני הענק כבר הרבה מעבר לשיא ושאר שחקני המאווריקס, על אף הכשרון שלהם, פשוט עדיין לא משופשפים מספיק וחסרי ניסיון פלייאוף.

בכושר נהדר, עם דוראנט לצידו. האם ווסטברוק והת'אנדר יפתיעו? (צילום: יח"צ)
בכושר נהדר, עם דוראנט לצידו. האם ווסטברוק והת'אנדר יפתיעו? (צילום: יח"צ)

הימור: 4:2 לאוקלאהומה

ל.א. קליפרס (4)-פורטלנד (5)

בעונה הסדירה: 3:1 לקליפרס

במפגשי פלייאוף בעבר: זה יהיה המפגש הראשון שלהן אי פעם במסגרת הפלייאוף

קודם כל יש לציין לטובה את היכולת של הבלייזרס שנהנים מעונה נהדרת של דמיאן לילארד. כריס קמאן וג'ראלד הנדרסון מנסים לסייע לו אבל זאת בדיוק הבעיה של פורטלנד, שהם רק מנסים. הקליפרס ללא ספק טובים יותר וגם מחזיקים ביתרון במפגשים העונה אבל עדי שלוס אנג'לס לא תיקלע לתסבוכת היא חייבת לצידו של בלייק גריפין גם את ג'מרל קרוופורד, דיאנדרה ג'ורדן וכריס פול ביכולת טובה כשגם ההימצאות של פול פירס הוותיק בסגל בוודאי תעזור.

הימור: 4:2 לקליפרס

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort