האמנם עוד יבואו ימים

"ROH לא מסוגלים למלא אולם של 10,000 מקומות. אף ארגון היאבקות לא מסוגל לעשות את זה חוץ משניים כרגע: ה-WWE, ו-NJPW. זה גם לא ישתנה בשנים הקרובות. אני בספק אם אראה ארגון שיצמח וידיח את החממה שבנה לו וינס מקמהן באמריקה הצפונית. אני מקווה מאוד שזה יקרה, אך קשה לי להיות אופטימי"

אלו דברים שיצאו מפיו של מבקר ההיאבקות הנודע דייב מלצר. הבחור שנחשב למספר אחת בכל הקשור לענף אמר במלוא הדרו במהלך 2017 – אף אחד לא יצליח לערער את וינס מקמהן ואת ה-WWE. שלושה מתאבקים פופולריים שאחד מהם כבר הספיק לטעום את חיי ההוללות של מקמהן – האליט (קודי רודס והיאנג באקס) כנראה לקחו את דבריו של מלצר יותר מידי ברצינות, כי תוך שנה, בלי שאף אחד שם לב – הם הרימו אירוע כזה, והצליחו להביא 11,000 אנשים. All In.

האירוע הוכתר להצלחה גדולה ונחשב לאחד מאירועי האינדי רסלינג הטובים בכל הזמנים. השלישייה נעזרו במימון של ספונסרים ובעזרת המשכורות השמנות שלהם מעצם היותם "האליט", הסטייבל המפורסם ביותר בעולם ההיאבקות הבידורי מחוץ ל-WWE, הצליחו להרים אירוע ברמה מאוד גבוהה, שהצליח להשאיר את כולנו פעורי פה. עד כמה היינו בשוק? עד כדי כך שמר מקמהן בכבודו ובעצמו אסר חולצות הקשורות לשלישיית המורדים באירועים שלו.

משהו כנראה לא הספיק להם. הם רצו עוד. היו רעבים לעוד. ליצור את הסערה הבאה, את ההיסטוריה הבאה. וזה קרה תוך פחות מחצי שנה! במהלך חודש נובמבר שוחררו סמלים ולוגואים חדשים לאירועים של ארגון היאבקות חדשני שינוהל על ידי שלושת המתאבקים השאפתניים, שאפילו עזבו את ROH ו-NJPW עבור הדבר, וקראו לבייבי החדשה שלהם מהניילונים AEW – All Elite Wrestling. "הדבר הזה עוד יעשה היסטוריה" – הם אמרו. וכמה שהם צדקו.

מימי ה-WCW לא היה אתגר ממשי וקיומי על ה-WWE. וכעת, שהארגון הוותיק הופך שחוק, משעמם ומאוד צפוי, מעריצי ההיאבקות שואפים למשהו חדשני, נגיש, משהו שיהיה בדיוק כמו ה-WCW בשלהי שנות התשעים. משהו שיצליח לעשות בדיוק את אותה רוח הסערה האדירה שהתווצרה לה. וה-AEW בהחלט מסוגל לעשות את זה."

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אלו המילים שאיתן פתחתי את כתבתי בחודש ינואר האחרון בנושא הארגון המוביל החדש, ה-AEW. כעת, ביום שבת הקרוב מגיע האירוע הראשון – Double or Nothing, וההייפ נמצא בשמיים כאשר כולם מחכים לראות את הבשורה שיביא הארגון המסקרן, אשר צפוי להפוך לאיום הגדול הבא על הארגון הוותיק של וינס מקמהן, לראשונה מתחילת שנות האלפיים ולראשונה מזה 20 שנים.

בקארד של האירוע הקרב ובא ביום שבת עומדים להיות שמות ענקיים – מעבר לקרב המצופה בין כריס ג'ריקו לקני אומגה בו ככל הנראה יוכתר הפייבוריט המובהק לזכייה בתואר האליפות העולמית של ה-AEW, עומדים להיות שמות ענקיים – מעבר לפנטאגון ג'וניור, האחים רודס, פניקס, היאנג באקס וג'ים רוס בעמדת השדרן, גם טיי דילינג'ר, בילי גאן, ג'ימי האבוק ובריאן פילמן השני (בנו של האיש והאגדה) גם הם יופיעו באירוע המצופה.

הרוח החדשה הנושבת במסגרת עולם ההיאבקות לא מפספסת גם האוהדים המקומיים פה בישראל. כאשר שאלתי מספר אוהדי היאבקות בנוגע לתחושותיהם לקראת יום שבת, קיבלתי תגובות מאוד אופטימיות ומאושרות. לדוגמה, אחד מהם אמר לי כי "יש כעת אלטרנטיבה למה שיש בדרך כלל על המסך", כנראה שזה הדבר שמרגש את כולם במיוחד, התחרות שהייתה חסרה כל כך הרבה שנים.

אוהד אחר מתעמק ומתאר – "מה שהכי מרגש אותי בארגון זה שהוא יתן את הבמה למתאבקים צעירים ומוכשרים שמגיע להם, שהוא בעד הביזנס ולא הכסף. שמנהלים אותו מתאבקים שיהיה להם יותר קל להבין את הרוסטר שלהם."

שמעתי גם דברים כמו – "כמה שהם מתכננים שזה יהיה שונה מהמיינסטרים, מבחינת הרייטינג והדיוויזיות והתשלום למתאבקים וכל מה שמרגיש רענן." המשפט העוצמתי ביותר שיצא לי להיתקל בו בשיחות שביצעתי בעניין עם האוהדים היה המשפט הבא – "הארגון הראשון מאז WCW שיהווה תחרות ל-WWE."

אז האם ה-AEW יצליח להביא את הבשורה לעולם שלא ראה ארגון אמריקאי דומיננטי מלבד ה-WWE כבר יותר מעשרים שנים ארוכות? התקווה והלך הרוח היא כמובן שכן, ובשבת נקבל את הטעימה הראשונה למה שאמור להיות יום מכונן בהיסטוריה של ההיאבקות הבידורית. שיהיה לנו בהצלחה, אה?

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort