שי שדה: "הלייבל של הפייבוריטיות לא ישפיע יותר מדי", רעות דוד: "אעודד מהצד, מקווה לשמוח בסיום". קפטניות כשרונות חדרה ואס"א ת"א מתכוננות לגמר הגביע

מחר (19:30, אצטדיון המושבה, כניסה חופשית) ייערך גמר גביע המדינה לנשים בין הפינליסטית המפתיעה כשרונות חדרה לאלופה הטרייה אס"א תל-אביב. הבוקר התייחסו הקפטניות שי שדה (אס"א) ורעות דוד (חדרה) יחד עם מאמני הקבוצות ארז בלפר (אס"א) ודניאל אוסלאק (חדרה) לסיכויי הקבוצות, להכנות למשחק וכיצד יתמודדו עם התנאים שהוצבו לפניהם בגמר.

מי תניף מחר את הגביע? (צילום: חורן סריבקיאן)

ראשית, נודע שמחר לפני המשחק ייערך טקס לזכרה של ליאם רחל ביטון ז"ל, שחקנית קבוצת הילדות של הפועל ב"ש שהלכה לעולמה עקב תאונת דרכים לפני כשבועיים. משפחתה הוזמנה למשחק הגמר וגם תגיש את כדור המשחק לצוות השיפוט בפתיחתו. כמו כן, במחצית המשחק ייערך טקס מצטיינות העונה בכל הגילאים.

שי שדה, קפטנית אס"א ת"א: "נכון שזכינו באליפות אבל הגביע זה מפעל שונה, זה סוג של עונה חדשה, דף חדש, וחייבים לעשות את הסוויץ' ולנצח". לשאלה האם לייבל הפייבוריטיות ישפיע ומוסיף לחץ אמרה שדה: "כן, בטוח שמוסיף אני אשקר אם אגיד שלא. אני יודעת כמה חדרה רוצות את זה (זכייה בגביע) ואנחנו צריכות להראות שגם אנחנו רוצות את זה לא פחות מהן ושלא הספיק לנו תואר אחד. בחצי הגמר אני מסכימה שהייתה ירידת מתח אחרי היתרון הכפול והשער המצמק כן הכניס לפאניקה, בסופו של דבר עלינו לגמר וזה מה שחשוב".

רעות דוד, קפטנית כשרונות חדרה (שלא תשחק במשחק הגמר עקב פציעה במיניסקוס שאירעה במשחק חצי הגמר, ה"ש): "פיזית אני מרגישה יותר טוב, אבל קשה להיות בצד במשחק כה חשוב, אני מהרגע שנפצעתי לקחתי עליי את תפקיד המדרבנת וזה גם מה שאעשה מחר אבל אם הבנות יביאו את הגביע אני ארגיש יותר טוב". לשאלה האם העובדה שהן האנדרדוג נותנת יותר מוטיבציה לזכות בגביע ענתה דוד: "גם נגד קרית גת בחצי הגמר היינו האנדרדוג המובהק, 20 משחקים לא ניצחנו אותן, אני חושבת שזה נותן אקסטרא מוטיבציה להוכיח שאפשר לעשות את זה ואני מאמינה שזה בהחלט אפשרי".

אחת תדרבן מהספסל, השניה מהדשא. רעות דוד (מימין) ושי שדה (משמאל) רוצות להניף גביע (צילום: חורן סריבקיאן)

ארז בלפר, מאמן אס"א ת"א: "אין הכנה מנטלית מיוחדת למשחק הגמר אחרי שכבר לקחנו את האליפות והדאבל באופק, הכל זה בראש". לשאלה אם הוא מתכנן שינויים בהרכב ענה בלפר: "אין לנו יותר מדי אופציות לשינויים, יש לי 2 שחקניות פצועות, ההכנות לא אותו דבר כי זה גמר גביע ולא ליגה ואין כאן דרך חזרה מטעויות, הכל יתנהל יותר טקטי, וגם בפן המנטלי היינו צריכים לרדת מהר מהאולימפוס מחגיגות האליפות. מחר זה להגיע, להנות מהרגע, מהאצטדיון, מהחוויה ופשוט לעשות את מה שצריך כדי להצליח. המאמן שעומד מולי מעמיד קבוצה חזקה ואני יודע שהם עשו את ההכנות האופטימליות נגדו כך שקל זה לא יהיה אבל בסופו של דבר הבנות על הדשא יכריעו את זהות הזוכה".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דניאל אוסלאק, מאמן כשרונות חדרה: "עברנו בחצי הגמר קבוצה שהיא עדיפה על הנייר, אבל האמנו כל הדרך ובגמר אנחנו פוגשים את האלופה, יש בינינו 20 נק' הפרש בליגה אבל בגביע אין דבר כזה 'על הנייר' והסיכויים הם 50-50 ובטח שאפשר לנצח". לשאלה כיצד יתמודד עם החסרונות בהרכב (הקפטנית רעות דוד פצועה, סשנה קמבל הג'מייקנית יצאה למחנה טרום מונדיאל עם הנבחרת שלה) ענה אוסלאק: "אנחנו נעלה 11 שחקניות זה בטוח, הרכב חסר זה רק בראש, כל אחת תעלה בשיא המוטיבציה, קודם כל להוכיח לי שמגיע לה יותר וכמובן למען הקבוצה. רעות תחסר על כר הדשא אבל תהיה לידי במשחק וכמו שהיא אמרה, היא נתנה את הטון ודרבנה את יתר הבנות, אנחנו קבוצה, לא שחקניות בודדות, אנחנו נופיע ולא ניתן לאף חיסרון להשפיע עלינו".

דניאל אוסלאק (מימין) וארז בלפר (משמאל), מוכנים לקרב המוחות על הקווים (צילום: חורן סריבקיאן)

מאזן הקבוצות במפגשי גמר עומד על 3 נצחונות לאס"א ואחד בודד בהארכה לטובת חדרה משער של שירלי אוחנה שתפגוש מחר את האקסית. מאמן כשרונות חדרה דניאל אוסלאק אמר על כך: "כל הכבוד לשירלי על כך שהיא מגיעה ל-10 מתוך 12 הגמרים האחרונים, אני מודע לסטטיסטיקה, ואין פה יותר מדי חוכמות, כדי לצמצם את הפער הזה פשוט נכנסים למשחק ונותנים בראש".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort