עלייה טקטית

שתי הקבוצות שהבטיחו אמש את מקומן בחצי הגמר של ליגת האלופות יחד עם ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי היו מנוהלות היטב מבחינה טקטית על ידי מאמניהן.

ראשית אתלטיקו מדריד של "צ'ולו" סימאונה סיפקה את המיני-סנסציה בדמות הדחתה של אלופת אירופה המכהנת, ברצלונה. במקביל באיירן מינכן של פפ עמדה במשימה שלה לשמור על ה1:0 מהבית ועברה בהצלחה את מבחן בנפיקה אם כי היו רגעים שבהם אוהדי באיירן החסירו כמה פעימות.

במו רגליו, גרייזמן (צילום: יח"צ)
במו רגליו, גרייזמן (צילום: יח"צ)

ברצלונה הגיעה לויסנטה קלדרון עם ה2:1 הביתי וניהלה משחק רדום ומשעמם. בסך הכל הרעיון היה להעביר 90 דקות עליזות במדריד וללכת חזרה לקטאלוניה עם הכרטיס לחצי הגמר. סימאונה, שעלה עם הרכב שיותר דמה ל 4-6-0 מאשר 4-4-2 כאילו הוא זה ששומר על יתרון, הגיע במטרה ללחוץ את הקטאלונים ולהשיג שער מהיר שיאלץ את בארסה להתאמץ כי במצב של 1:0 המקומיים היו עולים. בדקה ה-36 זה הגיע-ג'ורדי אלבה הרחיק לא טוב, סאול קפץ על המציאה ובמסירת אומן עם החיצון מצא את ראשו של אנטואן גרייזמן. משם זה כבר מצא את הרשת של טר-שטגן ואילץ את ברצלונה לשחק כדורגל. קשה מאוד לשחק בתשעה שחקנים אבל לאורח המשחק זה היה נדמה כאילו שזה מה שברצלונה עושה. שני שליש מה"טרידנט" ההתקפי המסוכן של בארסה כנראה לא שמעו שחזרו מפגרת הנבחרת ונשארו לחלום בדרום אמריקה.

היחיד שהיה סביר, סוארס (צילום: יח"צ)
היחיד שהיה סביר, סוארס (צילום: יח"צ)

לואיס סוארס היה היחידי שעוד ניסה אבל יזכור את הערב הזה בעיקר בתור הערב בו הוא הצליח לעצבן את חברו לנבחרת דייגו גודין. אי אפשר לבוא אל הבלם בטענות כמובן אחרי הפנס שחברו השאירו לו בעין ימין מה ששוב העלה את השאלה האם סוארס שחקן אלים ולא ספורטיבי בכוונה.

שימו לב לעין של גודין, סוארס משאיר "מתנות, גם לחברים שלו בנבחרת (צילום: יח"צ)
שימו לב לעין של גודין, סוארס משאיר "מתנות, גם לחברים שלו בנבחרת (צילום: יח"צ)

עוד אחד שניסה ללא הצלחה היה אנדראס אינייסטה והאובר-מאמץ שלו גם הכשיל אותו כאשר כדי למנוע מצב ודאי של אתלטיקו הקפט של בארסה נגע בכדור בידו ברחבה. למרבה ההפתעה לא הונף לעברו הכרטיס האדום על מניעת מצב הבקעה ודאי אבל גרייזמן כבר דאג ל2:0 מהפנדל. בארסה עצמה קופחה כשלא נשרק כדור עונשין מ-11 מטר לטובתה אלא רק בעיטה חופשית בטענה שנגיעת היד (איפה הצהוב השני?) של גאבי הייתה מחוץ לרחבה. אבל ברצלונה לא יכולה להפיל את תיק אי ההעפלה על השופטים כי בכל מקרה לא הגיע לה לעלות אחרי תצוגת אנטי-כדורגל שכזו. כנראה שניאלץ לחכות עוד כה שנים עד שתהיה קבוצה שתניף את הגביע עם האוזניים שנתיים ברצף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אחת שמועמדת לעשות זאת השנה, בעיקר כשבארסה כבר לא מהווה איום, היא באיירן מינכן שיצאה לקרב מול בנפיקה ליסבון בפורטוגל עם יתרון שברירי של 1:0 שהושג בעזרת ארת'ורו וידאל. הצ'יליאני גם היה זה שכבש את שער השוויון אחרי שראול חימנס העלה את המקומיים ל1:0 (אי הבנה קשה בין נוייר ואלאבה גרמה לו לחמוק ביניהם ולכבוש).

ראול חימנס עוד העלה את בנפיקה ל1:0 (צילום: יח"צ)
ראול חימנס עוד העלה את בנפיקה ל1:0 (צילום: יח"צ)

באיירן סימנה וי על המשחק הזה כבר בתחילת המחצית השנייה בעזרתו של תומס מולר כשכדור חופשי אדיר של אנדרסון טאליסקה רק ממתיק מעט את הגלולה עבור הקהל המקומי. באיירן לא הבריקה יותר מדי אבל אחרי ה1ף0 בבית, 2:2 זאת תוצאה שהעלתה את הגרמנים וזה מה שבעצם חשוב בשורה התחתונה. פפ מאוד  רוצה לעזוב עם גביע אבל מעניין מה יעבור לו בראש אם סיטי ובאיירן ייפגשו.

טיל קרקע-אוויר, וידאל שוב כבש מול בנפיקה (צילום: יח"צ)
טיל קרקע-אוויר, וידאל שוב כבש מול בנפיקה (צילום: יח"צ)

ביום שישי אנחנו נגלה מי תוגרל מול מי בשלב חצי הגמר, מה שבטוח הוא שהזוכה תגיע מעיר שמתחילה באות מ'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort