אלוף בהתהוות – סיכום סמאקדאון השבועי של ה-15.5.19

התכנית נפתחת בפרומו של רומן ריינס והמיז, והם מלהיבים את הקהל לקראת קרבותיהם באירוע הקרוב.
מיד לאחר מכן, שיין מקמהן מגיע והוא מרחיק את המיז מהאולם להיום! לאחר מכן מצטרפים אל שיין דניאל בריאן ורואן יחד עם אליאס והם מקיפים את רחבי הזירה. לעזרת רומן והמיז המותקפים מגיעים ג'ימי וג'יי אוסו והם עוזרים להם למנוע מתקפה חמורה בהרבה, מה שמניח את הקרקע לקרב הראשון של הערב.

לאחר הסגמנט הזה, שיין מקמהן קובע קרב להערב – כאשר הוא יתאחד עם דניאל בריאן,רואן ואליאס נגד רומן ריינס והאוסוס. אם המיז יתערב, הקרב שלו עם שיין יבוטל. התרחש סגמנט נוסף לאחר מכן, כאשר רנדי אורטון נוכח בזירה ומבצע פרומו בנוגע לקרב המזוודה ביום ראשון, ואחר כך אנדראדה מגיע עם זלינה שמבטיחה לרנדי – אנדראדה ינצח במאני אין דה בנק.

מיד לאחר כן, ישנו קרב מרובע. הקרב המרובע כלל את פין באלור, רנדי אורטון, אנדראדה ומוסטפה עלי. הקרב היה לאורך כל הזירה והוא היה עם קצב מהיר כאשר כל אחד נותן את כל כולו בכדי לנצח, בסוף הקרב אנדראדה ביצע את המהלך המסיים שלו על פין באלור בכדי לנצח.

אחר כך, אנדראדה לקח סולם והחל לטפס לעבר המזוודה שמעל הזירה, ומיד שהוא סיים לטפס הגיע ריקושה כאשר הוא מקפץ כמו פנתר אל הסולם, והוא זורק את אלמאס מהסולם ולוקח את המזוודה ובכך נגמר הסגמנט. מיד לאחר מכן, כרמלה מדברת לקראת קרב המזוודות של הנשים כאשר היא מלהיבה את כולם עם פרומו מלא אנרגיות.

אחר כך, אנחנו רואים את אקסבייר וודס וקופי קינגסטון, כאשר אלוף ה-WWE מבקש מאקסבייר שישאר מחוץ לזירה ויתן לו לטפל באוונס. אחר כך, שארלוט מגיעה אל הארנה כאשר היא מתכננת לגמור את הריב שלה עם בקי, ואז יש לנו פרומו המסכם את היריבות שלהן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אחר כך, יש לנו פרומו של לייסי אוונס בזירה האמריקאית מדברת על איך שהיא מתכננת להביס את בקי לינץ', ואחר כך יש לנו פרומו קריפי עם אליסטר בלאק.. הו WWE ,יש לכם קריפי אחד חבריי, למה עוד אחד? אחר כך היה לנו קרב הנדיקאפ כאשר האוסוס עם רומן ריינס נאבקים כנגד שיין מקמהן, דניאל בריאן, רואן ואליאס. הקרב היה אינטנסיבי ומלא בשליטה של שני הצדדים. בסופו של דבר ההילים ניצחו לאחר קוסט טו קוסט של שיין מקמהן על ג'ימי אוסו.

מיד לאחר הקרב המיז הגיע עם כסא ותקף את דניאל בריאן, שיין מקמהן , רואן ואליאס. בסגמנט שבא מיד לאחר מכן יש לנו פרומואים של פייג' ואמבר מון לקראת קרב המזוודות בראשון. לאחר מכן הוכרז כי יש לנו יש לנו קרב זוגות כאשר אסקה וקאירי סיין הידועות כלוחמות הקאבוקי (כל הכבוד ל-WWE) יפגשו את סוניה דוויל ומאנדי רוז. הקרב היה קרב סביר שבסוף נגמר בניצחון של לוחמות הקאבוקי.

סגמנט הזוי של לארס סאליבן, נקסט.

בסיום, יש לנו ברול בין קווין אוונס לקופי קינגסטון, כאשר אוונס נקרא על ידי קופי אל הזירה. במהלך הריב מגיע סמי זיין לעזור לאוונס והם תוקפים את קופי עד שלבסוף קופי מבצע את מהלך הסיום שלו על סמי זיין, וסוגר את סמאקדאון סופית לשבוע הזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. מאיר קדול

    למה אין יותר סיכומים של התכנית רו?

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort