כרטיס אחרון ודי – ההכרעות האחרונות לפני הפלייאוף בליגת ווינר סל

ביום שלישי האחרון התכנס דירקטוריון מנהלת הליגה והחליט על מספר שינויים במבנה ליגת ווינר סל החל משנת המשחקים הבאה. אחד השינויים הבולטים היה ביטולו של הסיבוב השלישי בליגה ומעבר לשיטת בית עליון ותחתון ומשם לסדרות וביטול הפיינל פור ומכאן נובע שמחזור המשחקים הקרוב שנועל את הליגה הסדירה לפני משחקי הפלייאוף יהיה (נכון לעכשיו) מחזור המשחקים האחרון של הסיבוב השלישי בליגת ווינר סל לשנים הקרובות.

הסיבוב השלישי הידוע לשמצה היה לא פעם עבור שחקני ומאמני הקבוצות נטל והביא עצמו לא מעט משחקים חסרי חשיבות וגם אוהדי הקבוצות ראו לא פעם בסיבוב זה כלא יותר מכדור שינה להעביר איתו את הזמן עד לפלייאוף. המחזור שנערך באמצע שבוע הכריע את הכף במספר מוקדים משמעותיים וקבע שמכבי תל אביב תסיים במקום הראשון בליגה ותארח את הפיינל פור (אולי בפעם האחרונה) ובני הרצליה שספגה הפסד אכזרי על הבאזר לעירוני נהריה תיפרד בסוף העונה מהליגה הראשונה. המחזור האחרון של הליגה הסדירה עדיין מביא עימו מספר מוקדי עניין מרכזיים שיוכרעו ממש ברגע האחרון ולפני תחילת הפלייאוף :

1. הקרב על הכניסה לפלייאוף :

נקודת ההכרעה המרכזית שנשארה היא מי הקבוצה האחרונה שתזכה בכרטיס לפלייאוף ותסיים במקום השמיני ובמפגש מסקרן מול מכבי תל אביב ברבע הגמר. שתי הקבוצות שייאבקו על כרטיס זה הן הפועל תל אביב ומכבי אשדוד. הפועל מובילה בנקודה אך הפסד שלה (לירושלים) וניצחון של אשדוד על חולון יוביל למהפך ויעלה את החבורה של בראד גרינברג למקום השמיני בזכות יתרון במאבקים הפנימיים. הפועל מצידה תלויה בעצמה ובמידה ורוצה לארח עוד דרבי העונה תצטרך לנצח את הירושלמים ולנטרל סיכוי להפתעה ברגע האחרון.

2. הקרב על המקום השני : 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בעצם תמונת המראה של הקרב על הפלייאוף שכן הפועל ירושלים והפועל חולון שנמצאות כרגע בשוויון נקודות מארחות את הקבוצות שנאבקות על המקום השמיני. חניכיו של קטש וחניכיו של דן שמיר חייבים לנצח ולקוות למעידה של יריבתה כדי לתפוס את המקום השני (במצב של שוויון נקודות היתרון לירושלים) אמנם המקום השני לא מבטיח הרבה אולי מלבד סדרה נוחה יותר ברבע הגמר אך זה כן מבטיח לנו עניין עד הרגע האחרון וידיעה שגם ירושלים וגם חולון באות כדי לנצח את הפועל תל אביב ואשדוד מה שמבטיח לנו תחרות ספורטיבית במחזור האחרון.

3. מכבי ראשון לציון והפועל באר שבע : 

קבוצתו של גיא גודס הצליחה להבטיח את המקום לפלייאוף וכך גם העולה חדשה מבאר שבע שחווה עונה נהדרת וגם היא הצליחה להשיג את הכרטיס לפני המחזור האחרון ולהגיע בראש שקט לקראת הפלייאוף. במחזור האחרון ינסו שתי הקבוצות לשפר עמדות שכן הפסד של אחת מהן בתוספת ניצחונות של יריבתה ושל הפועל תל אביב עשוי להוריד אותה למקום השמיני ולמפגש לא סימפתי עם מכבי תל אביב בשלב רבע הגמר.

המחזור האחרון בליגת ווינר אמנם לא טומן בחובו קרבות משמעותיים מלבד הקרב על הכניסה לפלייאוף. הוא כן מבטיח לנו ספורטיביות שכן כמעט לכל הקבוצות יש על מה לשחק והן לא אמורות להגיע כדי להעביר את הזמן. אז חכו ליום שני להתרווח על הספה או לקפוץ ביציעים ובעיקר להיפרד לשלום גם מהליגה הסדירה ובעיקר מהסיבוב השלישי המיותר.  

משחקי המחזור (כל המשחקים ייערכו ביום שני 20.5 בשעה 20:40 מלבד המשחק בין מכבי תל אביב לעירוני נהריה שייערך ב-18:40) :

הפועל גלבוע גליל – עירוני נס ציונה

מכבי אשדוד באר טוביה – הפועל חולון

הפועל תל אביב – הפועל ירושלים

בני הרצליה – הפועל באר שבע

מכבי תל אביב – עירוני נהריה

מכבי ראשון לציון – הפועל אילת

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית