משחקי הגורל

אחרי שיובנטוס ונאפולי הבטיחו את מקומן בליגת האלופות בעונה הבאה הן כעת יקחו חלק בקביעת שני הקבוצות הנוספות שיצטרפו אליהם וישיגו גם הם את שני הכרטיסים האחרונים לליגת האלפות דרך הליגה האיטלקית.

ארבעת הקבוצות שנמצאות כעת כאלה שהכי קרובות להשגת המטרה הן: אינטר, אטאלנטה, מילאן ורומא וכעת נדבר על מצבה של כל אחת.

אינטר שנמצאת במקום השלישי ועם 66 נקודות במאזנה, תצא למשחק חוץ קשה מול נאפולי (יום ראשון,21:30) שתנסה להתקוע מקלות בגלגלים של יריבתה היודעת שניצחון במשחק הזה והיא מבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה. אינטר תגיע עם סגל די מלא ותנסה להמשיך את המומנטום מהמשחק הביתי נגד קייבו החלשה כשלמרות הניצחון 2:0, הנראזורי הפגינו יכולת לא משכנעת ועוד משחק בו סבלו מחוסר מחץ בהתקפה שזאת אחת מהבעיות של אינטר העונה ובעונות האחרונות וזאת למרות שהתקפה שמורכבת משמות כמו איבן פרישיץ', מתיאו פוליטאנו וכמובן מאורו איקארדי שמציג העונה יכולת מאוד פושרת ועדיין ממשיך למשוך תשומת לב מהקבוצות הגדולות בעולם. מהצד השני תגיע נאפולי שנמצאת ברצף של שלושה ניצחונות ליגה בשלושת המחזורים האחרונים אבל למרות כל זה היכולת של נאפולי מתחילת 2019 לא ממש יציבה וכעת היא רוצה לסיים את העונה בכושר וביכולת משלושת המשחקים האחרונים כשניצחון על אינטר רק יעצים את זה.

הימור המאסטרו: אינטר מנצחת ומבטיחה את מקומה בליגת האלופות.

אטאלנטה מהמקום הרביעי, ועם 65 נקודות, תתארח אצל יובנטוס (יום ראשון, 21:30) של כריסטיאנו רונאלדו אותה כבר ניצחה העונה ניצחון מרשים 3:0 במסגרת הגביע האיטלקי ותנסה לעשות זאת שוב. אטאלנטה שנמצאת העונה בסריה א'י על תקן הקבוצה המרעננת ביותר של הליגה עם ההתקפה הפוריה בליגה ומספקת הנאה רבה במשחקים שלה ומההתקפה הנהדרת שלה שמורכבת משמות כמו יוזיפ אילצ'יץ' הסלובני, אלחנדרו גומז הארגנטינאי ודובאן זפאטה הקולומביאני הנהדר שנותן עונה פשוט מטורפת והכי טובה בקריירה שלו עם 22 שערים ו-7 בישולים במסגרת הליגה כאשר לפניו עוד שני מחזורים. אטאלנטה רוצה לסיים את העונה הזו עם הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות ולרשום את העונה הזו כאחת מהטובות בהיסטוריה שלה. למשחק הזה אטאלנטה מגיעה בכושר נהדר הכולל 4 ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים והיא תנסה להשיג את החמישי מול יובה שתגיע למשחק אחרי ההפסד 0:2 לרומא באולמפיקו ועם רצף של 3 משחקים ליגה רצופים בלי ניצחון ורצון לנצח לראשונה העונה את אטלאנטה שעשתה מספיק צרות העונה ליובה במשחקים ביניהן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הימור המאסטרו: ניצחון ליובנטוס.

מהמקום החמישי והשישי ועם מספר נקודות שווה (62) ייצאו מילאן ורומא למשחקים לא קשים מדי שהמטרה לצאת מהם עם ניצחונות ולהיצמד לאינטר ולאטאלנטה. מילאן תארח את פרוזינונה החלשה (יום ראשון, 19:00) שכבר הבטיחה את ירידתה לסרייה ב', למשחק על החיים ועל המוות מבחינת מילאן שמאוד רוצה לנסות להשיג את הכרטיס לליגת האלופות ברגע האחרון של העונה כאשר זה נראה די ריאלי עם שני משחקים קלים שמהם היא חייבת להשיג את מלוא הנקודות. מילאן שניצחה בשני המחזורים האחרונים בעיקר בזכות יכולת חלשה של היריבות, תנסה לנצח יותר בקלות את פרוזינונה החלשה ובשביל זה היא צריכה שחלוצה הפולני הנהדר, קשישטוף פיאטק, יחזור לכבוש אחרי "בצורת" של חמישה משחקי ליגה רצופים בלי שער. מאז שפיאטק הגיע למילאן, חל שינוי ביכולת של הקבוצה ופתאום רואים נקודות ושערים אותם מילאן צריכה מהשחקן שהצליח כבר לכבוש את ליבם של האוהדים, בשני המשחקים הקרובים שיכולים להעניק למילאן את הכרטיס לליגת האלופות אחרי מספר שנות יובש מהמפעל היוקרתי.

הימור המאסטרו: ניצחון קל למילאן.

צריכה אותו עכשיו (Sportsner)

רומא שניצה במחזור האחרון 2:0 מרשים את יובנטוס תנסה להילחם על הכרטיס לליגת האלופות במיוחד אחרי ההודעה שהוציאה בתקשורת על זה ש-"הגלדיאטור" שלה, הקשר האיטלקי הוותיק דניאלה דה רוסי, יעזוב את הקבוצה בקיץ אחרי 18 שנה אצל הזאבים ותנסה לתת לו פרידה יפה ממועדון חייו. רומא שהעונה הזאת הכתה בה מספר פעמים, אם זה שחקני רכש שלא סיפקו את הסחורה, מאמן שהתפטר/פוטר רק אחרי תקופה ארוכה של יכולת רעה ומנהל מקצועי שהודיע שלא ימשיך בעקבות השינוי על הקווים ולמרות כל זה קלאודיו ראניירי הותיק שהגיע אחרי ההדחה מליגת האלופות הצליח לייצב את הקבוצה לאחרונה וינסה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות. הוא יתחיל את הישורת האחרונה למטרה הזו במשחק החוץ מול ססואולו (שבת,21:30) שמציגה יכולת סבירה במשחקים האחרונים וכל זה אחרי שפתחה את העונה בצורה מדהימה אך כעת היא במקום העשירי אחרי שחוותה ירידה מתח משמעותית בהמשך העונה.

הימור המאסטרו: יהיה מעניין במחזור הסיום בקרב על הכרטיס לליגת האלופות אחרי עוד ניצחון של רומא.

יתר משחקי המחזור:
אודינזה נגד ספאל (יום שבת, 16:00)
גנואה נגד קליארי (יום שבת, 19:00)
קייבו נגד סמפדוריה (יום ראשון,  13:30)
פארמה נגד פיורנטינה (יום ראשון, 16:00)
אמפולי נגד טורינו (יום ראשון, 16:00)
לאציו נגד בולוניה (יום שני, 21:30)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית