גאון הדור?

אתמול בערב יום העצמאות בין הזיקוקים שהתעופפו בשמיים לבין מופעים של זמרים, אוהדי הכדורגל בישראל ישבו ברובם מרותקים לספה למשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות בין אייאקס לטוטנהאם וזה באמת היה שווה את זה. המשחק התחיל עם שליטה טוטאלית של אייאקס שהסתיימה עם 2:0 לזכות ההולנדים אחרי 35 דקות בלבד ביוהאן קרויף ארנה וירדה למחצית ביתרון של 3:0 בסיכום שני המשחקים כאשר היא נמצאת במרחק של 45 דקות מהארץ המובטחת, גמר ליגת האלופות מול ליברפול.

במחצית השנייה קם גאון העונה לשם מאוריסיו פוצ'יטינו מאמנה של טוטנהאם ואני לא יודע מה הוא אמר לשחקנים שלו בהפסקת המחצית אבל זה עבד. טוטנהאם שנטתה בין אנמיות לנסיונות לא מוצלחים ב-135 דקות הראשונות בשני המשחקים מול אייאקס פתאום במחצית השנייה אתמול נראתה אחרת לגמרי כאילו נכנס בשחקניו של המאמן הארגנטינאי טירוף כזה שלא ראינו הרבה זמן עם תצוגה התקפית כמעט מדהימה כשמעל כולם היה לוקאס מורה שנתן מחצית הירואית עם יכולת מדהימה ברגליים ובעיקר זריזות מול ההגנה העייפה של אייאקס אתמול הצליח לעלות את התרנגולים לגמר.

מאמן שנמצא באחד מהמועדוני הגדולים באנגליה כבר 5 שנים ועושה עבודה מדהימה ונכון שהוא עדיין לא זכה בשום תואר אבל כאשר הוא על הקווים טוטנהאם מצליחה לתת בראש לקבוצות היותר גדולות באנגליה בעלות התקציבים הגדולים ביותר בעולם. זה בא לידי ביטוי שטוטנהאם בעונות האחרונות מסיימת בין ארבעת הראשונות ומבטיחה שנה אחרי את מקומה באלופות תחת המאמן הארגנטינאי זה גם בא לידי ביטוי על איך שהוא פשוט יודע לייצר סופרסטארים אם זה דלה עלי שאתמול במחצית השנייה היה פשוט נפלא למרות שהעונה הנוכחית הוא קצת ירד מבחינת מספרים אבל הוא נמצא במקום שהוא נמצא בו ככל הנראה בגלל הגאונות של פוצ'טינו שעקב אחרי השחקן הצעיר כאשר שיחק במילטון קינס הקטנה והחתים אותו תמורת 5 מיליון אירו בלבד או אם זה ההתקדמויות המטאוריות של הארי קיין (שלא שיחק אמש בגלל פציעה) שהפך במהרה לחלוץ הכי טוב באנגליה ובין הטובים בעולם או הונג מין סון הדרום קוריאני שהפך בעונה הנוכחית לדבר החם ביותר בלונדון או הקוסם בקישור, אריקסן הדני.

המומחיות של פוצ'טינו באה לידי ביטוי גם בזכות המימוש שלו במשאבים הקיימים, הוא מאמן שמאמין מאוד בסגל הקיים שלו לאורך השנים שלו בטוטנהאם ולא כזה שכל ראיון אומר כמה הסגל שלו לא מספיק טוב. מאוריסיו הוא איש של עבודה לוקח כל שחקן שהוא מאמן תחת חסותו ועובר איתו תהליך עד שמגיעים לנקודה הרצויה. עוד נקודה היא שהוא לא פוחד מסיכונים לדוגמא: מאמן שמוציא את הגרזן בקישור (ווניאמה) שלו לפני פתיחת המחצית השנייה ומכניס חלוץ (יורנטה) יודע שהוא לוקח סיכון של 50/50, או שהמשחק יגמר בתבוסה בעקבות איבוד השליטה על מרכז המגרש או שהחילוף מתברר כבינגו (כמו אתמול) ואתה מנצח את המשחק. סיבה נוספת לכך שהוא נחשב לגאון ולמאמן מאוד מוערך בעולם היא שהמועדונים הגדולים באירופה עוקבים אחריו כבר הרבה זמן והם גם כנראה מבינים שמעבר לזה שמאמן משיג עם קבוצתו תארים צריך לראות את העבודה הכוללת שהוא עשה במועדון ופוצ'טינו הצליח בעבודה הכוללת בטוטנהאם עם הפיכתה לאחת מהקבוצות הבכירות באנגליה ולהפיכתה לאחת מהקבוצות עם סגל השחקנים הטוב בעולם (הגנה שמורכבת מההגנה של נבחרת בלגיה, קישור המורכב מהעוגן של נבחרת אנגליה והקוסם של דנמרק והתקפה המורכבת מאחד החלוצים הבכירים בעולם והשחקן האסיאתי הטוב ביותר כיום) וכל זה בלי לשפוך כספים על רכש כתאוות נפשך (השחקן האחרון שטוטנהאם קנתה היה אותו לוקאס מורה שהגיע בחלון ההעברות של ינואר 2018!).

לפני משחק הגומלין נגד אייאקס הוא הודיע בראיון לתקשורת שבמידה ויזכה בגביע בעל האוזניים הגדולות עם טוטנהאם הוא יעזוב בקיץ ואם זה אכן יקרה אני מאמין שנראה אותו באחד ממועדוני טופ 5 בעולם כגון יובנטוס שעל פי הדיווחים אלגרי יעזוב בסוף העונה אולי אפילו פ.ס.ז' שלא נראית מרוצה מהעבודה של תומאס טוכל העונה או בכלל באיירן מינכן שעם כל הכבוד לעבודה של קובאץ' היא רוצה לחזור לקידמת הבמה העולמית, לא יודע אם על בארסה אפשר לדבר למרות שככל הנראה ואלוורדה יעזוב סוף העונה מהסיבה שפוצ'טינו ידוע כמזוהה עם אספניול יריבתה העירונית של ברצלונה אחרי שכבר עבר באספניול כשחקן וכמאמן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הגאונות של פוצ'טינו סידרה גמר כל אנגלי (טוויטר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort