בעובי הקורה: ק״ש ורעננה נפרדו בתיקו 0:0 מרובה פגיעות במסגרת

לקראת המשחק

המחזור ה-32 בליגת ג'אפניקה הפגיש במסגרת הפלייאוף התחתון את הפועל קריית שמונה עם הפועל רעננה. המארחים ניצחו רק פעם אחת מחמשת המשחקים האחרונים, מאז החל הפלייאוף, ועדיין לא יצאו מאזור הסכנה כשהם רחוקים רק 3 נקודות מאשדוד שמתחת לקו האדום. מנגד, האורחים מרעננה מגיעים רגועים למשחק לאחר שניצחו בשבוע שעבר את הפועל ת"א (לראשונה בהיסטוריה) והבטיחו רשמית עונה נוספת בליגה הבכירה. ניצחון של הצפוניים היום יבטיח להם קרוב לוודאי עונה נוספת בליגת העל, משום שבמקרה ואשדוד תנצח,  ישארו 3 נקודות שיפרידו בין הקבוצות כאשר לצפוניים יחס שערים עדיף לקראת המחזור האחרון. עוד נזכיר כי רעננה הגיעה עם הרכב דיי חסר, כאשר בולטים בהיעדרם בן והבה, אסף צור, מירקו אורמוש ובן בנימין שהיו מהעוגנים החשובים של הקבוצה העונה.

הרכבים:

הפועל קריית שמונה: ברטקוס, נחמיאס, דיניס, מור, גולדנברג, אחמדי (יואל אבוחצירא 80),  וובה בראון, שמיר, גארסיה, בארי (שמעון אבחוצירא 63), ריאן.

הפועל רעננה: אנטמן, מזגה, לוי, כהן, גרסי, שוקר, דוידוב (דסה 64), סביר, אנסה, תומר, גאנם (ארשיד 64).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 4:  ניסיון ראשון במשחק. שמיר השתלט על כדור תועה בחצי של רעננה ושיחרר בעיטה חזקה ממרחק. אנטמן הצליח להשתלט על הכדור לאחר הסתבכות קלה.

דקה 11: מצב נהדר לזכות המארחת! ריאן קיבל את הכדור בקו החצי והחל בפריצה נהדרת. הקיצוני חלף על פני שלושה שחקני הגנה, חדר לרחבה ושיחרר בעיטה ברגל שמאל. הכדור כבר הכניע את אנטמן אך פגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 13: הזדמנות נוספת לצפוניים! גולדנברג הרים כדור נהדר לרחבה, ריאן הגיע והמשיך עם הראש בתנועה נהדרת אך נעצר רק במשקוף. רעננה הרחיקה רע, ריאן קיבל שוב את הכדור ברחבה ומצא את בארי לבד מול שער ריק אך החלוץ בעט החוצה. הקוון גאל את בארי וסימן על נבדל.

דקה 17: טעות קשה בהגנת קריית שמונה. בראון מסר אחורה ברשלנות הישר לגאנם. החלוץ התקדם, עבר שחקן וחדר לרחבה אך שחרר בעיטה לא מספיק טובה שנעצרה בקלות אצל ברטקוס.

דקה 20: מהלך יפה של הצפוניים. שמיר ריאן ובארי העבירו משולשים בצד שמאל. לבסוף ריאן מצא את החלוץ עם כדור נהדר בעקב. בארי בעט לשמיים מתוך הרחבה ופספס הזדמנות טובה.

דקה 25: כמעט יתרון לרעננה. ירדן כהן העביר רוחב אל עבר דוידוב שהסתנן בין ההגנה לשוער אך לא הצליח לפגוע בעוצמה בכדור שהתגלגל אל מחוץ למסגרת

דקה 32: ההזדמנות הטובה ביותר של האורחת עד כה. תומר קיבל את הכדור בשמאל והרים כדור חד אל הרחבה, שוקר הגיע מאחור ונגח בעוצמה אל המשקוף. הכדור טס חזרה לקרקע אך לא עבר את קו השער. אנסה השתלט על הכדור החוזר אך שלח את הכדור לעבר הגבול הלבנוני.

דקה 45: המשחק נרגע ברבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה. שחקני שתי הקבוצות היו מאוד לא מדויקים ולא הצליחו לייצר מצבים ליד השערים.

דקה 45+1: כרטיס צהוב לנחמיאס שהכשיל את שוקר על סף הרחבה בסיומה של מתפרצת רעננית. תומר לקח את הכדור החופשי וסיבב כדור חד ונהדר לעבר הפינה של השוער. ברטקוס רק צפה בכדור אך למזלו הכדור נעצר פעם נוספת בקורה.

סיום המחצית: קריית שמונה 0:0 הפועל רעננה

 

מחצית שנייה:

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים.

דקה 52: דוידוב מסר את הכדור לגאנם שהוריד את הכדור בראש לאנסה. אנסה בעט, אך הצלה נהדרת של ברטקוס מנעה את השער!

דקה 63: חילוף בקריית שמונה. שמעון אבוחצירא נכנס במקומו של בארי.

דקה 64: חילוף כפול בהפועל רעננה. גאנם יצא וארשיד נכנס במקומו. אור דסה נכנס במקומו של דוידוב.

דקה 76: בעיטה רעה מאוד של שמעון אבוחצירא. החלוץ הוותיק היה במצב בעיטה מצויין אך בעט מחוץ לשער.

דקה 80: חילוף נוסף בקריית שמונה. יואל אבוחצירא נכנס במקומו של אחמדי.

דקה 82: ריאן הרים את כדור הקרן לראשו של נחמיאס שנגח אך ישר לידיים של אנטמן.

דקה 84: בעיטה מרחוק של דסה הייתה קרובה מאוד להעלות את רעננה ליתרון, אך פגעה במשקוף.

דקה 87: כרטיס צהוב לבן סביר.

דקה 90+1: ריאן הרים את כדור הקרן. גולדנברג ניסה לנגוח, אך נבלם. הכדור שוב הגיע לריאן שמסר לגולדנברג אך גם הפעם המגן נבלם. בהמשך הפועל רעננה יצאה להתקפה. אנסה עמד מול השער במצב מבטיח, אך שיחרר בעיטה לא מדוייקת שהתגלגלה מחוץ לשער.

דקה 90+3: ריאן הרים את הכדור לרחבה. עדן שמיר הגיע לכדור ונגח אך לא מספיק מדוייק.

דקה 90+4: שוב החמצה של קריית שמונה. עדן שמיר נגח פעם נוספת אך מעל לשער.

 

נפרדו בתיקו בלי שערים (הפייסבוק הרשמי של ק״ש)

סיום: הפועל ק״ש 0:0 הפועל רעננה

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort