הכל פתוח, או שעוד לא מאוחר?

וולפסבורג השיגה תוצאה נהדרת  מול ריאל מדריד וגם מנצ'סטר סיטי לא יכולה להתלונן על ההישג בפאריז האם הן הפייבוריטיות גם כשהן יוצאות למשחק חוץ הערב?

 

משחקי רבע הגמר סיפקו לנו עד כה שלל הפתעות ומשחקים מעניינים, שלא סוגרים את הסיפור עבור הקבוצות הפחות גדולות. בנפיקה נהנתה מערב חלש של הבווארים של פפ, גם הסיטי בערב מטורף בפריס. שלא נדבר על עקיצת אתלטיקו בברצלונה והטרף הקל שהייתה מדריד לזאבים מגרמניה. פתאום קיבלנו שוב תזכורת, כמו זו שהגיעה מהפרמייר ליג בראשות לסטר, שכסף ושם הוא לא הכול בכדורגל. שיש מקום חשוב על המגרש לתשוקה, אמונה וחדווה.

אם היינו בטוחים שכל המשחקים הראשונים יהיו חד צדדיים, הרי שקיבלנו תמונה שונה בתכלית. יש מגמה של יתרון כמובן לבאיירן ולברצלונה שנצחו. אבל הסיטי נתנה פייט חשוב מבחינתה לפסז' בדך אולי לחצי הגמר הראשון בתולדותיה. זה קרה במשחק משוגע, בו דווקא לקבוצה הביתית היה את האפשרות לעלות ליתרון פעמיים, שתיהן הזדמנויות שהחמיץ זלטן, הכוכב הכי גדול של סן ז'רמן. קווין דה בריינה שרק חזר מפציעה כבש במהלך גיאוני את שער היתרון. הוא בהחלט מהווה פקטור חשוב, אולי אף מכריע בהתמודדות בין הצדדים. אבל היה שוב מהפך, ומשום מקום כבש השוודי של ז'רמן את אחד השערים הביזריים בתולדות ליגת האלופות, אחרי טעות קשה של ג'ו הארט. השוער מסר בשלומיאליות לפרננדו, והקשר שהיה עם הגב למגרש לא קלט את ההסתננות של חלוץ פריס. אחר כך היה יתרון ביתי ושוב הסיטי השוו. כרגע יודעת ז'רמן שהלחץ הוא עליה, הצרפתים יהיו חייבים לכבוש מחר כדי לשאוף לעלות לחצי הגמר בפעם השנייה בתולדותיהם. ואם חשבנו שהם הפייבוריטים לעבור, אולי נחשוב אחרת עם הם יישארו מחוץ למפעל בסיום המשחק.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים בפאריז, כל החלץ על זלאטאן ושות' (צילום: גזטה דלו ספורט)
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים בפאריז, כל החלץ על זלאטאן ושות' (צילום: גזטה דלו ספורט)

עוד קבוצה שהפתיעה את אירופה היא וולפסבורג. לא רק שהיא לא סופגת בבית מול שיאנית הזכיות של המפעל, היא גם כובשת שני שערים בקלות בלתי נסבלת מבחינתם של הבלאנקוס שגם לא הצליחו להגניב שער חוץ לניחומים. התוצאה היא ששער חוץ של הזאבים יכריח את שחקני ריאל להתאמץ במיוחד ולכבוש רביעייה בברנבאו. אם ריאל תצליח לכבוש ראשונה ולתת תצוגת שיא, זה לא דבר בלתי אפשרי. אבל כרגע יש אפשרות לאחת הסנסציות הגדולות בתולדות ליגת האלופות להתממש. וזה רומנטי, סקסי, ובעיקר מתחבר שוב לסיפור האגדה של לסטר רבתי.

מי היה מאמין שקבוצה שספגה השנה תבוסות מול כל קבוצת צמרת בבונדסליגה, שנמצאת במקום השמיני בסך הכול בגרמניה ושמגיעה אחרי שאיבדה בתחילת העונה את קווין דה בריינה לסיטי תקום לחיים כמו עוף החול מול הקבוצה שבחמש השנים הקודמות צלחה והגיעה לשלב חצי הגמר. אף אחד. גם לא גדול האוהדים של הזאבים או קטן המאמינים וגדול צופי השחורות במדריד. אבל עלינו לזכור כי בסגל של המאמן דיטר הקינג אפשר למצוא את: דרקסלר, בנטנר, באס דוסט ושורלה – כולם שחקני אלופות לגיטימיים שיכולים לשחק ברוב הקבוצות באירופה. תוסיפו לזה משחק לחימה הירואי – וקיבלתם סנסציה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שורלה וארנולד חוגגים, בייל בהלם  Franklin/Bongarts/Getty Images)
שורלה וארנולד חוגגים, בייל בהלם
Franklin/Bongarts/Getty Images)

גם ריאל צריכה ללמוד שהתשוקה היא כלי נשק מסוכן. היה משהו כבוי בבחורים של זידאן, והם לא עשו מספיק כדי להביא לשינוי במשחק. לפי הסטטיסטקות, זהו המשחק בו רצו הבלאנקוס פחות מבכל משחק אלופות אחר השנה. אם תשאלו את אוהדי ריאל, מה שהיה חסר מעבר לפלפל זה חאמס רודריגז. השחקן נכנס רק כשנותרו 5 דקות לסיום. שוב מדובר בהיסוס מיותר של זידאן, או בקבלת החלטות לא נכונה של הצרפתי הלא מנוסה? כך או כך, זה נותר בעבר. עתה נשאר לראות איך יגיבו הבלאנקוס מול קהל של 80,000 לבנים בברנבאו מחר ב-21:45.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית